Dark fox
Legacy Member
Ik heb een zeldzame Yamaha SG200 van 1979 te koop ( Made in Japan ). Hij is in een erg goede staat en ik zou er graag 550 euro voor gehad hebben. ( inclusief de koffer )
Voor foto's --> zie link:
http://www.2dehands.be/yamaha-sg200-zeldzaam-25313578.html?qq=yamaha%20sg200
Voor foto's --> zie link:
http://www.2dehands.be/yamaha-sg200-zeldzaam-25313578.html?qq=yamaha%20sg200
