Archief - [TK] EXCLUSIEF! --lifesize Halo 2 masterchief statue --

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Drommels.

Legacy Member
Mijn broer heeft vorig jaar bij een wedstrijd de hoofdprijs gewonnen: een lifesize Halo 2 masterchief statue. Vandaag heeft hij uiteindelijk beslist om het te verkopen, omdat games hem minder beginnen te interesseren, en hij te weinig plaats heeft in zijn kleine kamer.

Het gaat hem dus om dit beeld:

http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/IMGP0565.jpg
http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/IMGP0566.jpg

http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/IMGP0567.jpg
http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/IMGP0568.jpg

Enkele detailfoto's:

hoofd: http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/IMGP0569.jpg
torso: http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/IMGP0570.jpg
been: http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/IMGP0571.jpg
platform: http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/IMGP0573.jpg
platform links: http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/IMGP0574.jpg
platform rechts: http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/IMGP0577.jpg
andere hoeken: http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/IMGP0578.jpg
nog andere hoek: http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/IMGP0576.jpg
grootte: http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/IMGP0586.jpg

Op de achterkant hangt een label van de fabrikant: http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/IMGP0583.jpg . Hierop staat de website vermeld van de fabrikant, namelijk http://www.mucklefiguren.de . De masterchief is terug te vinden onder "life sized figures". Ik quote even de vermelde gegevens:

Halo 2

Client: Microsoft
Developer: Bungie
Sculpture: Studio Oxmox
oxmox studios

Figure height: approx. 189 cm
Base height: approx. 10 cm

Material: fibreglass
Parts: head, arms, pistol, torso, legs
Edition: limited
This figure is not for sale.

Deze is dus NIET te koop voor particulieren, het gaat hier over een erg exclusief stuk.

Als we de prijscatalogus van de site bekijken zien we dat soortgelijke figuren €849,00 kosten! (bron; http://www.mucklefiguren.de/e4/e183/GamefigurenEndkundeJanuar2007_eng.pdf)

Zoals je op de foto's kunt zien is er een klein beetje schade aan het platform (de "0"). Deze was er al voor we hem hier kregen, en is er omdat dit beeld voordien in een game-mania winkel stond.

Ik ga geen meeneemprijs zetten voor deze. De minimumprijs voor dit exclusief stuk is €500.

Verzending is absoluut onmogelijk. Er kan afgehaald worden in Torhout. Bij een deftig bod zijn we ook bereid te leveren aan huis, indien dit mogelijk is, en mits een toeslag voor de benzine.

Ik behou mij het recht af te zien van de verkoop indien het bedrag niet voldoende is etc...
Deze staat ook te koop op andere plaatsen, indien er daar een bod is plaats ik hier een bericht + link.

Indien er vragen zijn, stel ze gerust!

mvg :)
Mattijs

DaCrashOveride

Legacy Member
Zet dat op ebay, haal je meer geld uit dan hier denk ik...

Drommels.

Legacy Member
Ja inderdaad, maar ik heb niet echt ervaring met ebay, en ben niet bereid (internationaal) te verzenden. Als je u geroepen voelt om zelf een centje te verdienen via doorverkoop, doe gerust een bod :).

Ik sluit deze af vanavond om 22.00, dus laatste kans op die unieke stuk!

EternalSilence

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Zet dat op ebay, haal je meer geld uit dan hier denk ik...

ben daar bijna 100 procent van.

en nu zeker met de release van halo 3
gaan alle halo3 fans uit hun dak gaan.

dus dit is wel het moment :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan