mo6
Legacy Member
http://decathlon.be/NL/images/assets/asset_1728365.jpg
Ik ben net verhuisd, en in mijn nieuwe woning heb ik simpelweg de plaats niet om dit toestel te zetten. Erg goed toestel voor wekelijkse training.
Toestel is nog in heel goede staat, altijd goed onderhouden. De doos heb ik ook nog.
Vervoer kan besproken worden.
Je mag zelf een bod doen, maar wees redelijk.
Ik ben net verhuisd, en in mijn nieuwe woning heb ik simpelweg de plaats niet om dit toestel te zetten. Erg goed toestel voor wekelijkse training.
Toestel is nog in heel goede staat, altijd goed onderhouden. De doos heb ik ook nog.
Vervoer kan besproken worden.
Je mag zelf een bod doen, maar wees redelijk.
