waemyannick
Legacy Member
hallo het gaat dus over nieuwe g-star polo
1Polo: G-star beige maat L 35euro
foto`s polo1 http://profile.imageshack.us/user/yannickwaem/images/detail/#516/61935671fs5.jpg
1Polo: G-star beige maat L 35euro
foto`s polo1 http://profile.imageshack.us/user/yannickwaem/images/detail/#516/61935671fs5.jpg
veel succes nog
indien je je bedenkt, laat iets weten