Archief - [Tk] Gamefiguren opruiming

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Metteh

Legacy Member
met doos
The Crow – 18? Talking Action Figure – Eric Draven
Sam fischer van de splinter cell conviction collector edition
Duke nukem bust collector edtion + goodies allemaal aanwezig
Helghast helm + sniper action figure

Zonder doos
Guild wars 2 Rytlock
the matrix collector's edition


Zoals te zien op de foto's allemaal in perfecte staat. Enkel het zwaard van Final fantasy trading arts figuur van Tidus is afgebroken maar is te lijmen.

Doe maar een bod, een nee hebt ge een ja kan je krijgen. Vragen mogen ook gerust gesteld worden.

Eigen foto's vind je hier.
https://drive.google.com/folderview?id=0B4ObJd4oc7udckxwaWVQZE95Tkk&usp=sharing

Ciberth

Legacy Member
Zeer veel interesse in alles van final fantasy en kingdom hearts.

In het bijzonder de sephiroth en de gabranth.

Kan je me een richtprijs geven (het liefst afzonderlijke prijzen).

Ben je bovendien ook soms toevallig in de buurten van Gent (om de verzendingskosten te ontwijken ;) )

lander182

Legacy Member
interesse in de guild wars 2 rytlock! en zelfde vraag als ciberth wel enkel omdat rytlock redelijk breekbare onderdelen bevat.
mvg

Metteh

Legacy Member
Ciberth zei:
Zeer veel interesse in alles van final fantasy en kingdom hearts.
In het bijzonder de sephiroth en de gabranth.
Kan je me een richtprijs geven (het liefst afzonderlijke prijzen).
Ben je bovendien ook soms toevallig in de buurten van Gent (om de verzendingskosten te ontwijken ;) )
Gabranth 35 euro
Sephiroth 90 euro
Trading arts 20 euro voor allemaal (doosjes zijn ook nog aanwezig)

lander182 zei:
interesse in de guild wars 2 rytlock! en zelfde vraag als ciberth wel enkel omdat rytlock redelijk breekbare onderdelen bevat.
mvg
Rytlock 40 euro

Nee ik kom niet in de buurt van Gent
Verzending komt op 4,50 euro met Kiala en word zo goed als mogelijk verpakt met bubble-wrap en/of foam.

Ciberth

Legacy Member
murder inc zei:
Gabranth 35 euro
Sephiroth 90 euro
Trading arts 20 euro voor allemaal (doosjes zijn ook nog aanwezig)

Voor 130 incl heb je een deal. 130 excl is ook goed moest je iemand kennen die op en af gaat in gent voor werk ofzoiets.

Metteh

Legacy Member
Ciberth zei:
Voor 130 incl heb je een deal. 130 excl is ook goed moest je iemand kennen die op en af gaat in gent voor werk ofzoiets.

Zullen anders de verzendkosten delen 132 euro incl verzending met kiala dan?
Nee ken niemand die richting Gent komt en zelfs als die dat zou doen zouden die niet voor 5 euro dat komen afleveren.
Qua breekbaarheid moet je je niet echt zorgen maken, de 2 grote figuren zitten in de doos en de andere worden met bubblewrap ingepakt.

Metteh

Legacy Member
Heb een deal bereikt met Ciberth van 132 euro incl voor de Final fantasy en kingdom hearts figuren.
Rest is nog beschikbaar.

Metteh

Legacy Member
nog eens uppen. :D Startpost is aangepast alles wat er in staat is nog beschikbaar.

donald20

Legacy Member
Prijs voor helghast helm en sniper action figure en kom je soms in de buurt van kortrijk ?

Metteh

Legacy Member
donald20 zei:
Prijs voor helghast helm en sniper action figure en kom je soms in de buurt van kortrijk ?

25Euro excl. Kom op 30 euro incl verzenden met kiala. Nee ik kom niet in de buurt van Kortrijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan