Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
simco50 zei:Ik heb 2 tickets voor gamescom voor de 15de en de 16de die ik niet kan gebruiken aangezien ik er al heb.
Het zijn reduced price day tickets.

Ciberth zei:online aangekocht + wat is je prijs ?![]()

)simco50 zei:M'n vader heeft ze in een Saturn in Duitsland gekocht dus het zijn echte tickets
zoals deze: http://seviesphere.net/wp-content/uploads/gc-ticket.jpg
Makkelijk opgestuurd met de post
Doe een bod en ik denk erover na.
(Ze zijn tevens uitverkocht en als je zou willen kopen op een site zoals viagogo kost je dat ongeveer €100. Maar dat is natuurlijk echt zot duur...)
Ciberth zei:voor die dagen zijn ze inderdaad uitgekocht maar voor de zondag zou het mij op 7 euro per dag per kaart uitkomen het enige probleem waar ik mee zit is vervoer (de trein is schandalig vervoer).
Alsook vermoed ik dat het tickets zijn voor beide dagen (en niet afzonderlijk). Ik bekijk nog eens het vervoer maar vrees ervoor :/

simco50 zei:Trein is idd duur.
Wij vertrekken vrijdag om 8:14 in Luik (€28)
en komen zaterdag terug om 18:42 (€19)
Met de auto zou voor ons beter zijn maar niemand van ons heeft een auto![]()


Ciberth zei:Zijn dat de prijzen van je trein?
Das wel super goedkoop buiten wat ik vond?
Kan je me vertellen hoe je daar aan geraakt bent?![]()
simco50 zei:Ik heb mijn tickets vandaag gekocht op b-europe.com
![]()
Maar ik zie net dat het al duurder is geworden.
Nu betaal je €51 heen en terug op dezelfde tijden
Je moet instappen en voor de rest niets meer doen!20iTs NePhtiS zei:Hoeveel voor het zaterdag ticket?
simco50 zei:Ik heb 2 tickets voor gamescom voor de 15de en de 16de die ik niet kan gebruiken aangezien ik er al heb.
Het zijn reduced price day tickets.
Thijsken zei:Beste zijn de tickets voor zaterdag 16 augustus al reeds verkocht? Zo niet dan wil ik deze zeker van u kopen.

simco50 zei:Alles is idd uitverkocht (buiten zondag maar daar ben ik niet zeker van)
ik heb mijn tickets nu ook op viagogo gezet en die van zaterdag was meteen weg. Die van vrijdag heb ik wel nog.
Ik vind persoonlijk gamescom op een weekdag beter omdat er dan wat minder volk is, zeker 's morgens en voor het sluiten. Mja, in het weekend zijn ze wel "actiever"![]()
simco50 zei:ik heb mijn tickets nu ook op viagogo gezet en die van zaterdag was meteen weg. Die van vrijdag heb ik wel nog.