Archief - TK: Gamescom tickets 15 en 16 augustus

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

simco50

Legacy Member
Ik heb 2 tickets voor gamescom voor de 15de en de 16de die ik niet kan gebruiken aangezien ik er al heb.
Het zijn reduced price day tickets.

Ciberth

Legacy Member
simco50 zei:
Ik heb 2 tickets voor gamescom voor de 15de en de 16de die ik niet kan gebruiken aangezien ik er al heb.
Het zijn reduced price day tickets.

online aangekocht + wat is je prijs ? :)

simco50

Legacy Member
Ciberth zei:
online aangekocht + wat is je prijs ? :)

M'n vader heeft ze in een Saturn in Duitsland gekocht dus het zijn echte tickets
zoals deze: http://seviesphere.net/wp-content/uploads/gc-ticket.jpg
Makkelijk opgestuurd met de post;)

Doe een bod en ik denk erover na.

(Ze zijn tevens uitverkocht en als je zou willen kopen op een site zoals viagogo kost je dat ongeveer €100. Maar dat is natuurlijk echt zot duur... :o)

Ciberth

Legacy Member
simco50 zei:
M'n vader heeft ze in een Saturn in Duitsland gekocht dus het zijn echte tickets
zoals deze: http://seviesphere.net/wp-content/uploads/gc-ticket.jpg
Makkelijk opgestuurd met de post;)

Doe een bod en ik denk erover na.

(Ze zijn tevens uitverkocht en als je zou willen kopen op een site zoals viagogo kost je dat ongeveer €100. Maar dat is natuurlijk echt zot duur... :o)

voor die dagen zijn ze inderdaad uitgekocht maar voor de zondag zou het mij op 7 euro per dag per kaart uitkomen het enige probleem waar ik mee zit is vervoer (de trein is schandalig vervoer).

Alsook vermoed ik dat het tickets zijn voor beide dagen (en niet afzonderlijk). Ik bekijk nog eens het vervoer maar vrees ervoor :/

simco50

Legacy Member
Ciberth zei:
voor die dagen zijn ze inderdaad uitgekocht maar voor de zondag zou het mij op 7 euro per dag per kaart uitkomen het enige probleem waar ik mee zit is vervoer (de trein is schandalig vervoer).

Alsook vermoed ik dat het tickets zijn voor beide dagen (en niet afzonderlijk). Ik bekijk nog eens het vervoer maar vrees ervoor :/

Trein is idd duur.
Wij vertrekken vrijdag om 8:14 in Luik (€28)
en komen zaterdag terug om 18:42 (€19)
Met de auto zou voor ons beter zijn maar niemand van ons heeft een auto :(

Ciberth

Legacy Member
simco50 zei:
Trein is idd duur.
Wij vertrekken vrijdag om 8:14 in Luik (€28)
en komen zaterdag terug om 18:42 (€19)
Met de auto zou voor ons beter zijn maar niemand van ons heeft een auto :(

Zijn dat de prijzen van je trein? :o

Das wel super goedkoop buiten wat ik vond?

Kan je me vertellen hoe je daar aan geraakt bent? :p

simco50

Legacy Member
Ciberth zei:
Zijn dat de prijzen van je trein? :o

Das wel super goedkoop buiten wat ik vond?

Kan je me vertellen hoe je daar aan geraakt bent? :p

Ik heb mijn tickets vandaag gekocht op b-europe.com
rumfr7.png

Maar ik zie net dat het al duurder is geworden.
Nu betaal je €51 heen en terug op dezelfde tijden

psxman

Legacy Member
simco50 zei:
Ik heb mijn tickets vandaag gekocht op b-europe.com
rumfr7.png

Maar ik zie net dat het al duurder is geworden.
Nu betaal je €51 heen en terug op dezelfde tijden


51 euro om in Keulen afgezet te worden en mooi terug gebracht te worden is toch nog altijd een prikje? :) Je moet instappen en voor de rest niets meer doen!

Thijsken

Legacy Member
simco50 zei:
Ik heb 2 tickets voor gamescom voor de 15de en de 16de die ik niet kan gebruiken aangezien ik er al heb.
Het zijn reduced price day tickets.

Beste zijn de tickets voor zaterdag 16 augustus al reeds verkocht? Zo niet dan wil ik deze zeker van u kopen.

StanTem

Legacy Member
Thijsken zei:
Beste zijn de tickets voor zaterdag 16 augustus al reeds verkocht? Zo niet dan wil ik deze zeker van u kopen.

Volgens het persbericht dat de organisatie van Gamescom uitstuurde zijn er enkel voor zondag nog tickets beschikbaar.

simco50

Legacy Member
Alles is idd uitverkocht (buiten zondag maar daar ben ik niet zeker van)
ik heb mijn tickets nu ook op viagogo gezet en die van zaterdag was meteen weg. Die van vrijdag heb ik wel nog.

Ik vind persoonlijk gamescom op een weekdag beter omdat er dan wat minder volk is, zeker 's morgens en voor het sluiten. Mja, in het weekend zijn ze wel "actiever" :)

vree

Legacy Member
simco50 zei:
Alles is idd uitverkocht (buiten zondag maar daar ben ik niet zeker van)
ik heb mijn tickets nu ook op viagogo gezet en die van zaterdag was meteen weg. Die van vrijdag heb ik wel nog.

Ik vind persoonlijk gamescom op een weekdag beter omdat er dan wat minder volk is, zeker 's morgens en voor het sluiten. Mja, in het weekend zijn ze wel "actiever" :)

Kan ik die 2 tickets voor vrijdag kopen???

simco50

Legacy Member
Ik heb maar 1 ticket voor vrijdag. (Ik had er 1 voor vrijdag en 1 voor zaterdag)

vree

Legacy Member
Hoeveel vraag je voor die van vrijdag???,

En stuur je dit dan via mail door of?

En hoe wil je betaald worden???

Kwertie

Legacy Member
simco50 zei:
ik heb mijn tickets nu ook op viagogo gezet en die van zaterdag was meteen weg. Die van vrijdag heb ik wel nog.

Als je elders verkoopt, gelieve dat ook op voorhand te melden. Als er mensen zijn die intussen geboden zouden hebben, mogen die negatieve feedback geven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan