Reucht+
Legacy Member
Ik verkoop mijn versterker Fender Performer 1000, een 100Watt versterker in perfecte staat en met toebehoren. Deze versterker komt met een footswitch voor de selectie tussen clean en distortion kanaal, de selectie van één van de twee distortion kanalen en het aan/uitschakelen van de reverb.
Het is een transistorversterker met een lampen voorversterker (12AX7 vacuum tube). Het is een uitstekende versterker met een prachtige klank en hij is eigenlijk iets te veel van het goede voor mij, ik ben verhuisd naar een appartement en de buren hebben iets tegen mijn versterker.
Specificaties:
Clean channel: volume, treble, mid, bass + midshift.
2 Distortion channels: gain 1, gain 2, treble, body, bass en volume.
Voor beide channels: reverb en volume van effecten input.
Connectiviteit: guitar input, footswitch input, line-out, effectsloop input, speaker output 8ohm
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat dit een versterker is om op te treden, hij is bruikbaar om thuis te spelen, maar dan zal je microtuning moeten doen op de volumeknop en hij heeft geen headphones input, dus het is behelpen.
Je kan genoeg info vinden op internet over deze versterker en de meningen zijn altijd positief. Wat de prijs betreft, ik zal het startbod op 175€ zetten, maar ik had er graag nog een 300€ voor gehad. Omdat dit een redelijk zware versterker is, omdat ik niet wil dat hij beschadigd raakt bij verzending en omdat de koper waarschijnlijk wel eens eerst wil horen/spelen, sta ik enkel afhaling toe. Dit in St-job-in't-goor, dichtbij Antwerpen, naast Brasschaat en Schoten.
Foto's:
Greetz
Het is een transistorversterker met een lampen voorversterker (12AX7 vacuum tube). Het is een uitstekende versterker met een prachtige klank en hij is eigenlijk iets te veel van het goede voor mij, ik ben verhuisd naar een appartement en de buren hebben iets tegen mijn versterker.
Specificaties:
Clean channel: volume, treble, mid, bass + midshift.
2 Distortion channels: gain 1, gain 2, treble, body, bass en volume.
Voor beide channels: reverb en volume van effecten input.
Connectiviteit: guitar input, footswitch input, line-out, effectsloop input, speaker output 8ohm
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat dit een versterker is om op te treden, hij is bruikbaar om thuis te spelen, maar dan zal je microtuning moeten doen op de volumeknop en hij heeft geen headphones input, dus het is behelpen.
Je kan genoeg info vinden op internet over deze versterker en de meningen zijn altijd positief. Wat de prijs betreft, ik zal het startbod op 175€ zetten, maar ik had er graag nog een 300€ voor gehad. Omdat dit een redelijk zware versterker is, omdat ik niet wil dat hij beschadigd raakt bij verzending en omdat de koper waarschijnlijk wel eens eerst wil horen/spelen, sta ik enkel afhaling toe. Dit in St-job-in't-goor, dichtbij Antwerpen, naast Brasschaat en Schoten.
Foto's:
Greetz