Archief - [TK] Honda CBR125

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tolkienz3

Legacy Member
Honda cbr125 2004 in zeer goede conditie (enkele krassen maar bijna niets)
Nooit gevallen, origineele onderdelen en motor.
+- 8000 km. Nieuw windbescherming, nieuwe banden, onderhoud heb ik zelf nog 1 week geleden gedaan, ketting ok. Geen kosten te voorzien.
Reden van verkoop: Nieuw CBR600

Bidden vanaf 1700 euros.

Meeneem is 2000 euros.

Staat ook op andere site ;)

Foto:

http://ultimeparadise.free.fr/upload/cbr1251.200791505252.jpg

brutus

Legacy Member
welke kosten komer er nog bij, qua verzekering, inschrijving?

ashraa

Legacy Member
als het je eerste maal is dat je je laat verzekeren voor een auto/moto op eigen naam dan is dit met burgerlijke aansprakelijkheid, rechtsbijstand en ongeval verzekering 450€ (in mijn geval 23jaar, 3j rijbewijs, ongevalvrij, eerste keer verzekering op mijn eigen naam)
puur burgerlijke aansprakelijkheid was 340 dacht ik
en om te vergelijken met moest ik een auto genomen hebben, 1300injectie 54kw => 560€

inschrijving is eenmalig en als ik me niet vergis 60-70€
geen wegentaks omdat het minder als 250cc betreft

ik hoop dat je hiermee iets bent

XerberuZ

Legacy Member
bwa da valt wel mee zenne

en die kunde wel nog iets beter laten presteren dan 110 :p

ideaal ais als ge al een auto hebt en dan kan je bij somige verzekeraars een verzekering afsluiten enige bestuurder
dan kan je nog een redelijke korting krijgen . wel opletten dan mag er in principe niemand anders met die voertuigen rijden .

ashraa

Legacy Member
die cbr kunt ge mits enkele aanpassingen/stukken naar 125km/u brengen, maar het grote probleem is dat ge op autostrade nog altijd een speelbal van de wind gaat blijven en redelijk goed gaat moeten opletten van wind dmv voorbijsteken of voorbijgestoken worden. dat zijn echt soms zware klappen spijtig genoeg

maar voor op nationale wegen en stadsverkeer is het echt wel hemels om met een 125cc rond te touren

en als je al een aute verzekering hebt gehad kan je inderdaad voor een prikje je 125 alleen voor je zelf laten verzekeren
rond de 150€ dacht ik (maar neem toch maar voor zeker te zijn zowiezo rechtsbijstand en eventueel ongevalverzekering, kan je een hoop geld uitsparen indien het verkeerd gaat)

Bodini

Legacy Member
Ik heb zelf met zo eentje gereden, het hangt er maar vanaf wat ge verwacht.

Op 6 maand 8000 kilometer op de teller gezet, waarvan geregeld autostrade.
120/125 is te doen en ik weeg zelf 85kg.
Met grotere tandwielen en een arrowlijn zal dat iets plezanter rijden

Verzekering in combo met auto was 126 euro

free up

chaseside

Legacy Member
Interesseert mij eigenlijk wel een 125cc, ben wel geïnteresseerd in moto's maar k zou eerst sowieso met een 125 beginnen.
Langs de andere kant heb ik al een auto, dus weet ik ni of ik er veel gebruik zou van maken...

ashraa

Legacy Member
indien te veel offtopic pm me en ik verwijder post

ne keer als ge de wind in uw haren gaat voelen als ge goed aant rijden zijt zult ge alleen als't vriest/zwaar regent uwen auto pakken.

moto 125cc =
- zo goed als overal gratis parkeren en heel dicht tegen bestemming bv in stad
- supersnel door file's en druk verkeer
- goedkoop in verzekering/onderhoud/verbruik
- toch wel echt lekker gevoel tijdens rijden, af en op stappen.

en 1700€ is wel lekker prijsje voor goed dit model/staat van voertuig imho

Tolkienz3

Legacy Member
Ter bevestiging van alle posten :applause:
- Verzekering minder dan 200 euros.
- Geen wegentaks
- Inscrhijving heb ik tot nu toe niet betaald ;)
- Ik rijd van tijd tot tijd op autosnelweg maar is helaas niet ideaal rijdt 110 top 125 (maar met een nieuw uitlaat gaat tot 145 zonder problemen)

http://www.youtube.com/watch?v=psVRI1bItwo

- Perfekt om naar werk te gaan of op nationale wegen te rijden.
- Die moto weegt bijna niets (100 kg) dus kan je overal mee.
- Verbruikt bijna niets
- Ideaal om met een moto te leren rijden.

tarske

Legacy Member
Max 3 ups toegestaan dus bij deze closed !
Nu minstens 3 dagen wachten alvorens een nieuwe thread aan te maken !
Let erop in het vervolg want dit kost u infraction-punten !
Greetz
ps:
extra info wordt ook als up bekeken --> zie regels
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan