Archief - [TK] Kleine koelkast (minibar) merk LG

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

apekrul

Legacy Member
Ik verkoop een kleine koelkast type minibar van het merk LG. De buitenafmetingen zijn 49cm hoog - 43cm breed - 45cm diep. Het toestel werkt perfect; het enige bescheiden minpunt is een vlek die ik er niet afkrijg, zoals te zien op de derde foto.

http://users.pandora.be/kiekedoos/LG1.jpg

http://users.pandora.be/kiekedoos/LG2.jpg

http://users.pandora.be/kiekedoos/LG3.jpg


Verzenden zal niet gaan bijgevolg zal het ophalen te Lier worden óf eventueel afspreken ergens halverwege, liefst nog wel binnen de provincie.

Startprijs: 20€
Meneemprijs: 50€

linux

Legacy Member
20 euro, kan afspreken in heist op den berg ofzo?
anders: mechelen, leuven, aarschot (ergens daar in de buurt)

edit:

van wat is die vlek? :D

apekrul

Legacy Member
Genoteerd.

Heist is geen enkel probleem.

De vlek is van een fles parfum die lichtjes gebarsten was. Tegen dat ik het doorhad, was er al een deel uitgelopen :$

sandrawillems

Legacy Member
ik geef je 35 eurotjes als je me tegemoet komt naar leuven

apekrul

Legacy Member
@ linux: Ik verzamel parfum en koud & donker is de beste manier om het te bewaren :D

@ teh_NiHiLiM: Zoals op foto 2 is te zien, is het motorwerk wel open dus absoluut geruisloos is het toestel niet. Maar het heeft bij mij altijd op de slaapkamer gestaan en dat heeft mij alleszins nooit gestoord.

@ sandrawillems: past voor jou Heist-Op-Den-Berg of Mechelen?

linux

Legacy Member
@ apekrul, ik wil ook liever in mechelen afspreken dan, dat is het makkelijkst voor mij, wil nog wel hoger bod doen maar ik wacht antwoord af van sandrawillems...

linux

Legacy Member
mja gaat dat bod van sandrawillems nu door?
allez die registreert hier ff voor een koelkast te kopen?
vertrouw het toch niet echt ...

apekrul

Legacy Member
Ik zal het tot morgen afwachten en een mailtje sturen. Als ze niet meer reageert, is de ijskast voor u.

apekrul

Legacy Member
Sandra heeft gereageerd via PM dat afspreken in Heist of Mechelen geen probleem is. Ik heb haar nog wel even gevraagd om dit hier te komen bevestigen zodat ik niet in de problemen kom ;)

sandrawillems

Legacy Member
Hallo,

ik bevestig hierbij mijn bod en mechelen is oke voor mij.

apekrul

Legacy Member
OK, da's geregeld dan, verkocht aan linux.

Moest het voor jou passen, kunnen we vanavond nog afspreken, anders zal het voor deze week op een avond zijn. Laat me even iets weten via PM, ik stuur u alvast mijn nummer.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan