Archief - TK Nudie jeans, Helly Hansen, Nike & meer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SLAB

Legacy Member
mijn kast nog eens uitgekuist en deze zaken mogen weg, sommige items zijn niet of nauwelijks gedragen. Prijzen zijn inclusief verzending binnen België (tekst is in 't engels omdat ik copy-paste heb gedaan van ander forum



Nudie Jeans Regular Ralf Double Face Damage size 31/32
In good condition
price: 50 euro

DSC02082.JPG


DSC02083.JPG


DSC02084.JPG


DSC02085.JPG



-Long sleeved shirt - size small (ecru with print) - brand 'Error' - 5 euro

http://users.pandora.be/christophe.laureys/Error1.JPG

http://users.pandora.be/christophe.laureys/Error2.JPG

http://users.pandora.be/christophe.laureys/Error3.JPG

http://users.pandora.be/christophe.laureys/Error4.JPG

- Polo 'Helly Hansen' size L - great condition - 20 euro

DSC01732.JPG


DSC01733.JPG



- Polo Nike - size L - has seen some intensive wear hence the low price - 5 euro

DSC02095.JPG


DSC02096.JPG



- polo Nike 'Tiger Woods collection - size S (fits like medium though) - 25 euro

DSC02093.JPG


DSC02094.JPG


- leather biker jacket size 50 - slim fit - good condition - 80 euro

DSC02087.JPG


DSC02088.JPG


more pictures
http://users.pandora.be/christophe.laureys/DSC02089.JPG
http://users.pandora.be/christophe.laureys/DSC02091.JPG
http://users.pandora.be/christophe.laureys/DSC02092.JPG

- Jeans brand 'Chasin' - size 30/32 - good condition - 30 euro

f_DSC01601m_6f0cb8b.jpg


more pictures
http://img01.picoodle.com/img/img01/...2m_3699429.jpg
http://img01.picoodle.com/img/img01/...3m_b5f4dca.jpg

- Helly Hansen - one size fits all - 15 euro

DSC02097.JPG


- Sneakers 'Asics Onitsuka - limited edition - size 42 - only worn twice - 45 euro

http://users.pandora.be/christophe.l.../Onitsuka1.JPG

http://users.pandora.be/christophe.l.../Onitsuka2.JPG

http://users.pandora.be/christophe.l.../Onitsuka3.JPG

http://users.pandora.be/christophe.l.../Onitsuka4.JPG


- Puma Rigore - 96 Hours - size 42 - NEW !!! never worn - including original box - 70 euro

f_Puma1m_45269a8.jpg


f_Puma2m_39c7ebb.jpg

Minelab

Legacy Member
leather biker jacket size 50 - slim fit - good condition - 80 euro
Bod= 35inclu

ec8or

Legacy Member
hoe groot ben je zelf? om te weten of die leren jas me zou passen.

schoenen en broek(en) zijn net een maat te klein voor mij.

SLAB

Legacy Member
PapaGanz, de Nudie is een pre-wash dus geen raw jeans. Wordt dus in die staat verkocht in de winkels

Minelab, bedankt voor het bod maar vind ik te weinig

Ik ben zelf 1.73m en 59kg

cheers

Mr. Jack!

Legacy Member
Interesse in de Nudie jeans, bod 40€ excl. alvast
ps: echtheid van broeken...?

SLAB

Legacy Member
mr jack - bod genoteerd
broek werd aangekocht bij 'gordon and veronica' te sint-niklaas dus geen namaak!

tja , strijken, wie doe dat nu graag ;)

Bodini

Legacy Member
Polo 'Helly Hansen' size L - great condition - 20 euro

10excl, kan zelf afhalen
Die was voor u dan wel te groot dan?

SLAB

Legacy Member
Bodini zei:
Polo 'Helly Hansen' size L - great condition - 20 euro

10excl, kan zelf afhalen
Die was voor u dan wel te groot dan?

ik draag nu small of medium dus was wel wat oversized gekocht ja :$

SLAB

Legacy Member
mr Jack en Bodini
voor mijn part mag verkoop afgesloten worden, pm me maar indien nog interesse
cheers
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan