Hi-Tek
Legacy Member
- Een beeldje van de Master Chief uit de Halo reeks. Zijn er niet echt veel van gemaakt. Ik weet dat er 1 in de GUNKstore stond/staat, en 1 in de GM in Vilvoorde en dat is het. (er zijn er wel meer natuurlijk) Staat er maar 1 op Ebay.
http://cgi.benl.ebay.be/XBOX-HALO-2-...d=p16 38.m118
Foto's op aanvraag, is in perfecte staat, heb de originele verpakking nog.
http://cgi.benl.ebay.be/XBOX-HALO-2-...d=p16 38.m118
Foto's op aanvraag, is in perfecte staat, heb de originele verpakking nog.


khad kunne wete dat zoiets simpel was
ga nog wachten op Ingis z'n reactie en op iemand van een ander forum. ik neem nog wel contact op.