Archief - [TK] Rothenberger soldeerbout 40 watt

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheAntropoid

Legacy Member
Deze soldeerbout ( van rothenberger - kwaliteit dus ) is ongeveer max 15 minuten gebruikt geweest voor een projectje..
is een 40 watt bout..
gewoon in de stekker steken et voila
is ongeveer 1.5 oud; gekocht in hubo dachtek..
was 38 euro ..

Zitten tevens nog 2 statieven bij voor je bout te ondersteunen.
Lange kabel btw

handvat van de bout is rood en is volledig CE approved.
Je kunt vooraan de kop veranderen naar iets smaller of breder..

ik verkoop hem voor 26 E inclusief prior postpakket verzending..
echt een koopje dus gezien de staat waar hij in is.
Niets van schade of soldeersel op de bout..

groeten
afhaling tevens mogelijk

TheAntropoid

Legacy Member
moet je der foto's van hebben
spreekt nogal voor zichzelf é ;)
rood gemakkelijk handvat met zo een extra grip aan
lange kabel voor in contact te steken
2 steuntjes.. één volledig ijze
het andere .. voetje plastiek rood.. steun ijzer
zeer gemakkelijk dus
punt dat je met een vijsje kan los maken en ander op kan steken
greets

TheAntropoid

Legacy Member
kzal eens een foto snappen.. of is meten;)
zal allesinds wel de gepaste lengte/breedte zijn é..
interesse?
zo goed als nieuw feitelijk.
niets aan whatsoever
je kunt er ook altijd nieuwe kopjes opzetten, gewoon vijs loschroeven een nieuwe stuk inplaceren..

greets

-------
update

25 euro inclusief postage nieuwe grote postdoos bubblewrapped met fragile stickers op..
Moet btw blijkbaar in zo een doos anders kan hij misschien wel beschadigd zijn

Die doos kan je altijd later zelf gebruiken voor een verzending.. denk aan je geldbeugel en milieu.
Any takers?
2 statieven bij ..
niets aan

+ nog wat zalige links over hoe je moet solderen voor noobs ;) mocht het nodig zijn

TheAntropoid

Legacy Member
allé dan 22 E inclusief postage ?
koopje é.. kostte bijna dubbel zoveel nieuw en is nauwelijks gebruikt

TheAntropoid

Legacy Member
trust me is niets aan.. is rood handvat met grip ..
lange kabel aan.
2 standaartjes bij.
22 Euro en tis van u.. ik moet dat verzenden in groot pakket en kost nogal wat geld.

Ingis

Legacy Member
hoe breed is de punt nu eigenlijk ? Kben op zoek achter eentje maar moet fijne punt zijn

TheAntropoid

Legacy Member
is fijne punt.. ( en mocht hij niet fijn genoeg zijn kan je dat altijd kopen - kost mb nog geen euro )
sorry maar te lui om foto te nemen..
maar trust mijn itrader score hier..
Het is een praktisch nieuwe bout.
15 minuten gebruik zou nog liegen zijn ook..
22 euro en tis van u ..

+ ik geef er ook nog wat links mee over hoe je correct moet solderen. Engelstalige videos maar ongelooflijk handig als je noob bent.
ook tips voor onderhoud etc

TheAntropoid

Legacy Member
yut yut.. mooie prijs é.. de postdoos kan je later nog gebruiken voor een verzending te doen.
Deze is wel nieuw so don't worry ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan