blackman
Legacy Member
Hey!
Omdat ik moet stoppen met skateboarden, mijn knieën kunnen het niet meer aan, verkoop ik mijn skateboard. Het doet me te veel zeer om die plank elke dag te zien verkommeren in mijn garage.
plank: Nomad 8' (samenwerking tussen Ax'n'Dax en Nomad)
trucks: Venture (Rasta-edition, specifieke maat weet ik niet meer)
Rollementen: Reds
Wielen: blanco Nomads
Alles buiten de plank is 1 jaar oud en samen aangekocht bij de Ax'n'Dax in Wilrijk, de plank is deze zomervakantie aangekocht maar daar heb ik max 10 maal opgestaan (om dan na elke keer 2 uur lang ijs op mijn knieën te mogen leggen.
)
Meeneemprijs: 110 euro
start: 75 euro
De nieuwprijs van die trucks en plank samen is al 110 euro dus hier kan je echt wel een koopje doen!
De plank is af te halen in Antwerpen-centrum of Aartselaar, de verkoop verloopt dus face-to-face.
Einde verkoop: 5/10
Groetjes,
Jan
Omdat ik moet stoppen met skateboarden, mijn knieën kunnen het niet meer aan, verkoop ik mijn skateboard. Het doet me te veel zeer om die plank elke dag te zien verkommeren in mijn garage.
plank: Nomad 8' (samenwerking tussen Ax'n'Dax en Nomad)
trucks: Venture (Rasta-edition, specifieke maat weet ik niet meer)
Rollementen: Reds
Wielen: blanco Nomads
Alles buiten de plank is 1 jaar oud en samen aangekocht bij de Ax'n'Dax in Wilrijk, de plank is deze zomervakantie aangekocht maar daar heb ik max 10 maal opgestaan (om dan na elke keer 2 uur lang ijs op mijn knieën te mogen leggen.
)Meeneemprijs: 110 euro
start: 75 euro
De nieuwprijs van die trucks en plank samen is al 110 euro dus hier kan je echt wel een koopje doen!
De plank is af te halen in Antwerpen-centrum of Aartselaar, de verkoop verloopt dus face-to-face.
Einde verkoop: 5/10
Groetjes,
Jan