Jerryboy
Legacy Member
Hey,
Ik verkoop mijn allereerste gitaar, speel nu al wat jaren en gebruik ze niet meer.
Het is een goede gitaar voor beginners, volledig in orde en krasvrij.
Er zit ook een draagzak bij.
Ik heb ook nog een bijhorende Stagg 20W versterker, met distortion en enkele andere efecten, die weg mag.
Foto
Gitaar: €60
Versterker: €50
Samen: €100
Een goed bod mag ook altijd.
Ik verkoop mijn allereerste gitaar, speel nu al wat jaren en gebruik ze niet meer.
Het is een goede gitaar voor beginners, volledig in orde en krasvrij.
Er zit ook een draagzak bij.
Ik heb ook nog een bijhorende Stagg 20W versterker, met distortion en enkele andere efecten, die weg mag.
Foto
Gitaar: €60
Versterker: €50
Samen: €100
Een goed bod mag ook altijd.

Maar voor ik ze verkoop leg ik er wel een nieuw setje op natuurlijk.