Archief - [TK] Stagg Strat elek. gitaar + versterker

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jerryboy

Legacy Member
Hey,

Ik verkoop mijn allereerste gitaar, speel nu al wat jaren en gebruik ze niet meer.

Het is een goede gitaar voor beginners, volledig in orde en krasvrij.

Er zit ook een draagzak bij.

Ik heb ook nog een bijhorende Stagg 20W versterker, met distortion en enkele andere efecten, die weg mag.

Foto

Gitaar: €60
Versterker: €50

Samen: €100

Een goed bod mag ook altijd.

vidiot

Legacy Member
50€ voor beiden, af te spreken in Mechelen.
Je kan me bereiken via MSN.

Grt

Jerryboy

Legacy Member
50 voor beide is te weinig hoor. die gitaar alleen kan ik nog begrijpen voor 50 of 40, das al wat die nog waard is. Maar die versterker heeft me 150 euro gekost en werkt nog perfect, dus daar wil ik ook nog zeker 40 of 50 voor.

vidiot

Legacy Member
Ik wil tot 60€ gaan. Zo'n pakketjes gitaar+versterker koop je nieuw al voor rond de 100-150€. Zelf heb ik bv 15 jaar geleden een Fender Squier+Marshall 20W gekocht, toen al voor amper 8000 Bef. Nuja, je ziet maar.

Grt

Jerryboy

Legacy Member
Dat is een feit, maar dit is geen pakket :)

De versterker die ik bij deze gitaar heb gekocht was zo een klein mini ding met amper 1 effect.

De versterker die ik hier verkoop is één die ik later apart gekocht heb en is een pak beter.

W!mpix

Legacy Member
Ah, tof, dit zocht ik.

Speelt die gitaar nog goed jah? Geen problemen met de snaren,...?
Zit daar ne kabel bij?
Eventueel extra snaren?
(niet echt interesse in de versterker, maar eventueel mss wel, heeft da veel nut als ik al ne soundblaster extigy heb?)
Af te halen te Antwerpen, of komt ge toevallig ook in Leuven?

EDIT: en das mss een heel stomme vraag, maar kunt ge daar mss es een stukske met opnemen? XD

Jerryboy

Legacy Member
W!mpix zei:
Ah, tof, dit zocht ik.

Speelt die gitaar nog goed jah? Geen problemen met de snaren,...?
Zit daar ne kabel bij?
Eventueel extra snaren?
(niet echt interesse in de versterker, maar eventueel mss wel, heeft da veel nut als ik al ne soundblaster extigy heb?)
Af te halen te Antwerpen, of komt ge toevallig ook in Leuven?

EDIT: en das mss een heel stomme vraag, maar kunt ge daar mss es een stukske met opnemen? XD

Gitaar speelt natuurlijk nog goed, snaren liggen er al wel ff op angezien ik al een jaar of 4 nimeer gespeeld heb op deze gitaar. :p Maar voor ik ze verkoop leg ik er wel een nieuw setje op natuurlijk.

Een kabel kan ik er eventueel wel bij doen, evenals plectra.

Met die soundblaster ben ik ff ni mee. Ik denk dat je bedoelt dat je een externe soundkaart aan je pc hebt en de gitaar daar rechtstreeks wilt inpluggen? Indien zo, dat gaat bij mijn weten niet (of toch ni deftig?) de gitaar krijgt zijn klank(effecten) door de versterker, de gitaar op zich klinkt niet he. :)

Ik kan indien nodig wel ff iets opnemen, maar veel wijzer ga je daar niet door worden denk ik. Als jij een andere versterker gaat gebruiken gaat de gitaar ook anders klinken he. ;)

In leuven kom ik niet, antwerpen meestal dagelijks.

W!mpix

Legacy Member
Jerryboy zei:
Gitaar speelt natuurlijk nog goed, snaren liggen er al wel ff op angezien ik al een jaar of 4 nimeer gespeeld heb op deze gitaar. :p Maar voor ik ze verkoop leg ik er wel een nieuw setje op natuurlijk.

Een kabel kan ik er eventueel wel bij doen, evenals plectra.

Met die soundblaster ben ik ff ni mee. Ik denk dat je bedoelt dat je een externe soundkaart aan je pc hebt en de gitaar daar rechtstreeks wilt inpluggen? Indien zo, dat gaat bij mijn weten niet (of toch ni deftig?) de gitaar krijgt zijn klank(effecten) door de versterker, de gitaar op zich klinkt niet he. :)

Ik kan indien nodig wel ff iets opnemen, maar veel wijzer ga je daar niet door worden denk ik. Als jij een andere versterker gaat gebruiken gaat de gitaar ook anders klinken he. ;)

In leuven kom ik niet, antwerpen meestal dagelijks.

Aha, ok dan, dan zal ik al 80 bieden als ge dermee tot aant station geraakt :')
(dus met snaren, plectra en versterker)
85 als ge der iets mee opneemt en ik hoor dat hij goed klinkt... :)

Jerryboy

Legacy Member
W!mpix zei:
Aha, ok dan, dan zal ik al 80 bieden als ge dermee tot aant station geraakt :')
(dus met snaren, plectra en versterker)
85 als ge der iets mee opneemt en ik hoor dat hij goed klinkt... :)

Station Antwerpen-Centraal dan? :)

'k zal zien dat ik straks nog iets opneem. :p

Jerryboy

Legacy Member
Mja dan is er 2x€85 geboden.

Diegene die hoger gaat heeft de gitaar natuurlijk...

W!mpix

Legacy Member
Eigenlijk totaal niet logisch dan dat ik nu nog moet overbieden bij een bod dat gelijk is als dat van mezelf, waarbij ik de eerdere bieder was.

Soit, 90 dan maar, liefst vanavond nog afgesproken want kmoet zien wanneer ik naar Antwerpen geraak.

Jerryboy

Legacy Member
W!mpix zei:
Eigenlijk totaal niet logisch dan dat ik nu nog moet overbieden bij een bod dat gelijk is als dat van mezelf, waarbij ik de eerdere bieder was.

Soit, 90 dan maar, liefst vanavond nog afgesproken want kmoet zien wanneer ik naar Antwerpen geraak.

ok, ik zal wachten tot 21u. als er dan geen ander bod heb is ze voor u. :)

Jerryboy

Legacy Member
Bon ja, dan sluit ik hier af. W!mpix, we zullen alles dan verder regelen via PM.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan