Mr.S
Legacy Member
Hallo, ik heb deze zonnebril enkele dagen geleden gekocht in op een opwelling.
Ik heb deze gekocht aan 89.95 €
Ik herhaal, het aankoopbewijsje staat op mijn naam, dus geen namaak ...
Ik wile deze graag verkopen aan
75 € = meeneemprijs potk
Foto's = http://users.pandora.be/FraSven/Sunglasses/
Grt's !
Ik heb deze gekocht aan 89.95 €
Ik herhaal, het aankoopbewijsje staat op mijn naam, dus geen namaak ...
Ik wile deze graag verkopen aan
75 € = meeneemprijs potk
Foto's = http://users.pandora.be/FraSven/Sunglasses/
Grt's !