Gorillah
Legacy Member
Heb 2 bonnen van Telenet gekregen: 150€ en 50€. Kan gebruikt worden in alle Telenet Shops, voor alles wat te koop is daar => Smartphones, tablets, accessoires, ALLES
Waardebon ter waarde van 200 euro mag weg voor 170€.
First is first, het is geldig tot januari of februari 2016.
Kan afgehaald of opgestuurd worden.
Waardebon ter waarde van 200 euro mag weg voor 170€.
First is first, het is geldig tot januari of februari 2016.
Kan afgehaald of opgestuurd worden.