dekleine1
Legacy Member
Na het opruimen van mij zolder heb ik besloten om vanalles te verkopen
TV: Samsung WS 28-W6NG 70 cm 50 euro
http://www.kieskeurig.be/product/F9F1AC3BCB1DB215C1256A4C00289A35.htm
Nokia 3120 (in originele verpakking) 30 euro
GSM: Ericsson T65 20 euro (originele verpakking)
http://www.esato.com/phones/index.php/phone=21
GSM: Ericsson GA 628 10 euro (originele verpakking)
http://www.cellular-news.com/phones/Ericsson_GA628.php
Autoradio: Sony Black Panel (XR- M500R) met cdlader van 10 (in originele verpakking) 200 euro
http://www.kieskeurig.nl/product/1906B7D83A742C09C1256A9900707652.htm
Autoversterker: Soudstream P205 Limited 50 euro VERKOCHT
zoals deze maar dit is niet mijn advertentie
http://www.kapaza.be/Audio/Versterkers/5450924/Versterker_soundstream_P205_limited.html
Autoversterker: Kenwood KAC-624 15 euro VERKOCHT
zoals deze maar dit is niet mijn advertentie
http://www.marktplaats.nl/index.php...nwood+KAC-624+&g=48&xref=1&redirect=56&xref=1
Autoversterker: Rockwood AMP-831X (in originele verpakking) 50 euro VERKOCHT
Autospeakers: Pioneer TS-A6987 (in originele verpakking) 30 euro VERKOCHT
http://www.electronicsbonanza.com/c...wItem.asp?idProduct=5555&sku=Pioneer-TS-A6987
Autospeaker: Basskast 50 euro VERKOCHT
speakers: 2X Beyma (gefilterd)
model 12" G-125
http://en.dj-palace.eu/accessories/...Lautsprecherchassis/Beyma-12-G-125::4106.html
http://www.semtek.de/shop/start.php?beyma_pa_bass.php#itemno1
Saunabelt: zoals op tv (in originele verpakking) 20 euro
Sennheiser Wireless hoofdtelefoon (RS 22) 50 euro
in originele verpakking
1 paar Luidspreker stands van Vögel 25 euro
http://www.pixmania.be/be/nl/514461/art/vogel-s/voetstukken-voor-de-vls-6.html
fotos op aanvraag... prijzen zijn meeneem (zonder eventuele verzendingskosten)
TV: Samsung WS 28-W6NG 70 cm 50 euro
http://www.kieskeurig.be/product/F9F1AC3BCB1DB215C1256A4C00289A35.htm
Nokia 3120 (in originele verpakking) 30 euro
GSM: Ericsson T65 20 euro (originele verpakking)
http://www.esato.com/phones/index.php/phone=21
GSM: Ericsson GA 628 10 euro (originele verpakking)
http://www.cellular-news.com/phones/Ericsson_GA628.php
Autoradio: Sony Black Panel (XR- M500R) met cdlader van 10 (in originele verpakking) 200 euro
http://www.kieskeurig.nl/product/1906B7D83A742C09C1256A9900707652.htm
Autoversterker: Soudstream P205 Limited 50 euro VERKOCHT
zoals deze maar dit is niet mijn advertentie
http://www.kapaza.be/Audio/Versterkers/5450924/Versterker_soundstream_P205_limited.html
Autoversterker: Kenwood KAC-624 15 euro VERKOCHT
zoals deze maar dit is niet mijn advertentie
http://www.marktplaats.nl/index.php...nwood+KAC-624+&g=48&xref=1&redirect=56&xref=1
Autoversterker: Rockwood AMP-831X (in originele verpakking) 50 euro VERKOCHT
Autospeakers: Pioneer TS-A6987 (in originele verpakking) 30 euro VERKOCHT
http://www.electronicsbonanza.com/c...wItem.asp?idProduct=5555&sku=Pioneer-TS-A6987
Autospeaker: Basskast 50 euro VERKOCHT
speakers: 2X Beyma (gefilterd)
model 12" G-125
http://en.dj-palace.eu/accessories/...Lautsprecherchassis/Beyma-12-G-125::4106.html
http://www.semtek.de/shop/start.php?beyma_pa_bass.php#itemno1
Saunabelt: zoals op tv (in originele verpakking) 20 euro
Sennheiser Wireless hoofdtelefoon (RS 22) 50 euro
in originele verpakking
1 paar Luidspreker stands van Vögel 25 euro
http://www.pixmania.be/be/nl/514461/art/vogel-s/voetstukken-voor-de-vls-6.html
fotos op aanvraag... prijzen zijn meeneem (zonder eventuele verzendingskosten)