Archief - [TK] TV, GSM, versterkers, speakers, ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dekleine1

Legacy Member
Na het opruimen van mij zolder heb ik besloten om vanalles te verkopen

TV: Samsung WS 28-W6NG 70 cm 50 euro
http://www.kieskeurig.be/product/F9F1AC3BCB1DB215C1256A4C00289A35.htm

Nokia 3120 (in originele verpakking) 30 euro

GSM: Ericsson T65 20 euro (originele verpakking)
http://www.esato.com/phones/index.php/phone=21

GSM: Ericsson GA 628 10 euro (originele verpakking)
http://www.cellular-news.com/phones/Ericsson_GA628.php

Autoradio: Sony Black Panel (XR- M500R) met cdlader van 10 (in originele verpakking) 200 euro
http://www.kieskeurig.nl/product/1906B7D83A742C09C1256A9900707652.htm

Autoversterker: Soudstream P205 Limited 50 euro VERKOCHT
zoals deze maar dit is niet mijn advertentie
http://www.kapaza.be/Audio/Versterkers/5450924/Versterker_soundstream_P205_limited.html

Autoversterker: Kenwood KAC-624 15 euro VERKOCHT
zoals deze maar dit is niet mijn advertentie
http://www.marktplaats.nl/index.php...nwood+KAC-624+&g=48&xref=1&redirect=56&xref=1

Autoversterker: Rockwood AMP-831X (in originele verpakking) 50 euro VERKOCHT

Autospeakers: Pioneer TS-A6987 (in originele verpakking) 30 euro VERKOCHT
http://www.electronicsbonanza.com/c...wItem.asp?idProduct=5555&sku=Pioneer-TS-A6987

Autospeaker: Basskast 50 euro VERKOCHT
speakers: 2X Beyma (gefilterd)
model 12" G-125
http://en.dj-palace.eu/accessories/...Lautsprecherchassis/Beyma-12-G-125::4106.html
http://www.semtek.de/shop/start.php?beyma_pa_bass.php#itemno1

Saunabelt: zoals op tv (in originele verpakking) 20 euro

Sennheiser Wireless hoofdtelefoon (RS 22) 50 euro
in originele verpakking

1 paar Luidspreker stands van Vögel 25 euro
http://www.pixmania.be/be/nl/514461/art/vogel-s/voetstukken-voor-de-vls-6.html

fotos op aanvraag... prijzen zijn meeneem (zonder eventuele verzendingskosten)

dekleine1

Legacy Member
Er is nog een GSM toegevoegd...

Nokia 3120 (in originele verpakking) 30 euro

[Bonbon]

Legacy Member
bod ; Soundstream P205 Limited ; 50 euro
bod ; Basskas ; 50 euro

bod Kenwood KAC-624 : 15 euro

dekleine1

Legacy Member
[Bonbon];9037101 zei:
bod ; Soundstream P205 Limited ; 50 euro
bod ; Basskas ; 50 euro

bod Kenwood KAC-624 : 15 euro

Verkocht

Pm me om verder af te spreken

greetz

Reucht+

Legacy Member
Interesse voor de TV.

Maar ik kan nergens iets terugvinden over mogelijke aansluitingen.

Is er een aansluiting voor Video of S-Video? Van voor, vanachter maakt niets uit.

dekleine1

Legacy Member
Reucht+ zei:
Interesse voor de TV.

Maar ik kan nergens iets terugvinden over mogelijke aansluitingen.

Is er een aansluiting voor Video of S-Video? Van voor, vanachter maakt niets uit.

Achteraan 2 Scart
vooraan: 3 kleuren + Svideo

[Bonbon]

Legacy Member
ik bied ook nog de meeneemprijzen voor de Rockwood amp en de pioneer hoedenplanks

mvg , zie pms

dekleine1

Legacy Member
Bod van 40 euro op de sennheiser hoofdtelefoon op tones


Vrijdagavond sluit ik af en daartegen moet alles weg zijn... dus doe een bod mensen

DMX

Legacy Member
70euro excl (afgehaald) voor de sony autoradio blackpanel indien ook afstandsbediening aanwezig

nicolay1

Legacy Member
bod van 55 euro op de tv.

kom je toevalligin antwerpen volgende week? ik kan deze week zelf niet komen halen wegens herexamens

dekleine1

Legacy Member
DMX zei:
70euro excl (afgehaald) voor de sony autoradio blackpanel indien ook afstandsbediening aanwezig

sorry maar dat vind ik veeeel te weinig.
en afstandsbediening is aanwezig

greetz

dekleine1

Legacy Member
nicolay1 zei:
bod van 55 euro op de tv.

kom je toevalligin antwerpen volgende week? ik kan deze week zelf niet komen halen wegens herexamens

bod genoteerd maar ik kom jammer genoeg niet in antwerpen

dekleine1

Legacy Member
Tv is verkocht aan een collega

aan alle bieders bedankt voor de interesse

dekleine1

Legacy Member
DMX zei:
bod 100euro...last offer.(wegens geen mp3)

Ik zal er nog eens over denken maar toch had ik graag meer gezien...

heb de volledige set 26.000 Befr betaald
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan