Archief - [TK] VW Golf III 1.9 TDI

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
ik bied mijn VW Golf III aan:


Merk: Volkswagen
Type: Golf III
Bouwjaar: 1997 (laatste jaar dat de Golf III gemaakt is)
Brandstof: Diesel
Cilinderinhoud: 1900 TDI
PK: 90
Kleur: Aubergine - Paars
Aantal km's: +/- 107.000 (kan dus nog wel aardig wat mee gereden worden)

Beschrijving:
3-Deurs (dus enkel portier aan bestuurders- en passagierskant + koffer)
Remus-uitlaat
Aluminium velgen
JBL boxen
Boze 'wenkbrauw'-look van Bonrath(originele grill nog wel ter beschikking)
Banden, batterij zijn ook vrij recent vervangen geweest (distributieriem ook)
Servo-stuur
Airbag (bestuurders- + passagierkant)
Automatische deurvergrendeling
Electrische ruiten
Spoiler


*** VASTE PRIJS - GAAT NIET WEG VOOR MINDER DAN € 4000,00 ***

Auto is aangeboden op Kapazaa (huidig bod € 3500,00) & op 2dehands.be (link = http://www.2dehands.be/vw-golf-iii-1-9tdi-23741851.html )

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
Auto valt altijd te bezichtigen (na afspraak) & zal uiteraard gekeurd worden voor verkoop.

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
Louter informatief Math'ke:
Er zijn 2 mensen die komen kijken deze week & zouden (volgens telefonisch onderhoud) geen probleem hebben met de vraagprijs & bereidt zijn om die te betalen...

Eerst is eerst (moet je ook begrijpen).

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
Sinds vandaag is de wagen ook gekeurd voor verkoop.
Carpass is aanwezig.

De eerste die geïntresseerd was is gisteren niet komen opdagen zonder te verwittigen. Denk niet dat 'k er nog iets van ga horen, maar soit...

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
Soit... Zal mijne goede wil laten tonen.
Voor deze forumgebruikers een kortingske van € 100!


€ 3900 voor de wagen...

pr0ph3t

Legacy Member
in mijn ogen krijgde daar zoveel niemeer voor. ik rijd zelf ook met enen rond, heb er op mn vorig werk 10tallen in dezelfde staat als die van u en beter nog weg zien gaan voor amper 2500max...

Jedi M.S.

Legacy Member
Ik ben geïnteresseerd, maar het zal maar voor ergens in augustus zijn vrees ik.
Momenteel heb ik nog geen rijbewijs. Ik zal voor m'n theoretisch kijken binnen een 2-tal weken, en dan eens rondgaan bij de lokale auto-dealers. Indien ik daar geen beter koopje vind, zal ik eens komen kijken naar deze auto (als hij nog niet verkocht is ondertussen)

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
Topic mag dicht - auto is verkocht.
Ter info pr0ph3t: mijne moest niet rap rap van de hand, die van op uw werk misschien wel. Ofterwel zijn ze met weinig tevreden ofwel weten ze niet echt wat de prijzen zijn. Ohja, hij is verkocht voor € 3900 :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan