zelda rulezz
Legacy Member
Ik verkoop mijn gitaar en mijn versterker + beschermzak,extra snaren,verbindingskabel en plectrum.
Alles is ongeveer 3 jaar oud maar wegens 2 jaar en half geen interesse meer voor gehad te hebben, heb ik besloten hem het geheel te verkopen. Alles is nog perfect in orde en de versterker is nog zeer zuiver.
Het is een Yamaha Pacifica 112 Black gitaar
& een versterker van Peavey 40 Watt, 10"blue marvel met verbindingskabel
Bieden maar, kan alleen worden afgehaalt of als het in de buurt is wil ik het MISS komen brengen
Alles is ongeveer 3 jaar oud maar wegens 2 jaar en half geen interesse meer voor gehad te hebben, heb ik besloten hem het geheel te verkopen. Alles is nog perfect in orde en de versterker is nog zeer zuiver.
Het is een Yamaha Pacifica 112 Black gitaar
& een versterker van Peavey 40 Watt, 10"blue marvel met verbindingskabel
Bieden maar, kan alleen worden afgehaalt of als het in de buurt is wil ik het MISS komen brengen
)
sry