sruna
Legacy Member
Hellow,
Ik doe m'n mountainbike weg, is van het jaar 2003.
Heeft nog geen 500 km gereden en staat nu ook reeds meer dan een jaar stil.
--> wegens hernia niet meer gereden
Omdat hem zo lang heeft stil gestaan moete hij wel binnen voor onderhoud.
Fantastisch machien, zeer zeldzame fiets.
Natuurlijk vering, schijfremmen op oliedruk, SHIMANO XT Group, staan koerswielen op,...
Meer info --> http://www.mountainbike-magazin.de/rotwildrcc08.33258.htm#
Heeft er zo'n 3500 gekost, mag nu weg voor wegwerpprijs.
Bieden en ik zie wel wanneer hij weg gaat
Zou er graag zo'n €700 van hebben toch.
Geen factuur, kvin ze ni :doh:
Dit staat ook op
Kapaza -->http://www.kapaza.be/Fietsen_en_accessoires/Mountainbikes/4754280/Rotwild_RCC_008_Cross_Country.html
en
Yess! --> http://www.yezzz.com/auctions/25929573.html
Jammergenoeg geen foto's.
Van zodra ik ne kodak op de kop kan tikken zullen der foto's komen, sorry daarvoor.
Thanks
SrUNa
Ik doe m'n mountainbike weg, is van het jaar 2003.
Heeft nog geen 500 km gereden en staat nu ook reeds meer dan een jaar stil.
--> wegens hernia niet meer gereden
Omdat hem zo lang heeft stil gestaan moete hij wel binnen voor onderhoud.
Fantastisch machien, zeer zeldzame fiets.
Natuurlijk vering, schijfremmen op oliedruk, SHIMANO XT Group, staan koerswielen op,...
Meer info --> http://www.mountainbike-magazin.de/rotwildrcc08.33258.htm#
Heeft er zo'n 3500 gekost, mag nu weg voor wegwerpprijs.
Bieden en ik zie wel wanneer hij weg gaat

Zou er graag zo'n €700 van hebben toch.
Geen factuur, kvin ze ni :doh:
Dit staat ook op
Kapaza -->http://www.kapaza.be/Fietsen_en_accessoires/Mountainbikes/4754280/Rotwild_RCC_008_Cross_Country.html
en
Yess! --> http://www.yezzz.com/auctions/25929573.html
Jammergenoeg geen foto's.
Van zodra ik ne kodak op de kop kan tikken zullen der foto's komen, sorry daarvoor.
Thanks
SrUNa
