Mijn moeder heeft vroeger deze zonnebank gekocht, maar heef hem bijna nooit gebruikt. Hij heeft geen 10u gewerkt (spijtig dat er geen tellertje opstaat).
Als ze thuis is zal ik eens vragen naar de factuur.
Ondertussen kun je de foto's al bekijken
foto 1
foto 2
foto 3
150€