Trench
Legacy Member
Zoals in de titel staat ben ik van plan mijn honde Wallaroo te verkopen.
Bouwjaar: 1998 (op papieren staat 2005 aangezien mijn portefuille toen gestolen was en ik nieuwe papieren heb moeten aanvragen)
Het is een deluxe versie, dus met elektrische starter.
Rijdt nog goed naar mijn mening. Da laatste 4j heeft hij niet zoveel gereden aangezien ik op kot zat. Ongeveer 4j geleden is de motor vervangen, dus deze heeft zeker niet veel afgezien. Omdat mijn achterrem het niet meer goed deed zit er net een nieuwe achterrem in.
De brommer heeft een sito uitlaat (is zelfde als een korte leovinci uitlaat).
Hierdoor trekt hij een pak beter op. Hij rijdt zo rond de 55km/u.
Ik heb ook nog de originele uitlaat, daar rijdt hij zo'n 46km/u mee, maar trekt hij uiteraard een stuk minder goed op.
Er zit ook een tweepersoonvering op. Deze piept een beetje, maar er is nix mis mee. De originele vering heb ik uiteraard ook nog.
Er zitten ook andere gewichtjes in (lichtere, voor beter op te trekken)
Er zit wel een klein barstje in de rechterkap. Maar dit is een VEEL voorkomend fenomeen bij honda Wallaroos! Aangezien de brommer toen nog in garantie was zit er een volledig nieuwe rechtkap bij (deze heb ik er niet opgezet omdat ik dan stickers moest wisselen etc... maar krijg je er dus ook bij.)
De pinkers en achteruitkijkspiegel heb ik ook nog wel liggen als die gewenst zouden zijn.
Foto's zijn te vinden op: http://users.telenet.be/svroey/Brommer
Stel gerust vragen, ik zal er zo spoedig mogelijk op antwoorden.
Testrit/komen kijken is natuurlijk ook toegestaan
Bouwjaar: 1998 (op papieren staat 2005 aangezien mijn portefuille toen gestolen was en ik nieuwe papieren heb moeten aanvragen)
Het is een deluxe versie, dus met elektrische starter.
Rijdt nog goed naar mijn mening. Da laatste 4j heeft hij niet zoveel gereden aangezien ik op kot zat. Ongeveer 4j geleden is de motor vervangen, dus deze heeft zeker niet veel afgezien. Omdat mijn achterrem het niet meer goed deed zit er net een nieuwe achterrem in.
De brommer heeft een sito uitlaat (is zelfde als een korte leovinci uitlaat).
Hierdoor trekt hij een pak beter op. Hij rijdt zo rond de 55km/u.
Ik heb ook nog de originele uitlaat, daar rijdt hij zo'n 46km/u mee, maar trekt hij uiteraard een stuk minder goed op.
Er zit ook een tweepersoonvering op. Deze piept een beetje, maar er is nix mis mee. De originele vering heb ik uiteraard ook nog.
Er zitten ook andere gewichtjes in (lichtere, voor beter op te trekken)
Er zit wel een klein barstje in de rechterkap. Maar dit is een VEEL voorkomend fenomeen bij honda Wallaroos! Aangezien de brommer toen nog in garantie was zit er een volledig nieuwe rechtkap bij (deze heb ik er niet opgezet omdat ik dan stickers moest wisselen etc... maar krijg je er dus ook bij.)
De pinkers en achteruitkijkspiegel heb ik ook nog wel liggen als die gewenst zouden zijn.
Foto's zijn te vinden op: http://users.telenet.be/svroey/Brommer
Stel gerust vragen, ik zal er zo spoedig mogelijk op antwoorden.
Testrit/komen kijken is natuurlijk ook toegestaan

