Archief - [TK] zwarte Honda Wallaroo deluxe klasse B

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Trench

Legacy Member
Zoals in de titel staat ben ik van plan mijn honde Wallaroo te verkopen.

Bouwjaar: 1998 (op papieren staat 2005 aangezien mijn portefuille toen gestolen was en ik nieuwe papieren heb moeten aanvragen)
Het is een deluxe versie, dus met elektrische starter.

Rijdt nog goed naar mijn mening. Da laatste 4j heeft hij niet zoveel gereden aangezien ik op kot zat. Ongeveer 4j geleden is de motor vervangen, dus deze heeft zeker niet veel afgezien. Omdat mijn achterrem het niet meer goed deed zit er net een nieuwe achterrem in.

De brommer heeft een sito uitlaat (is zelfde als een korte leovinci uitlaat).
Hierdoor trekt hij een pak beter op. Hij rijdt zo rond de 55km/u.
Ik heb ook nog de originele uitlaat, daar rijdt hij zo'n 46km/u mee, maar trekt hij uiteraard een stuk minder goed op.

Er zit ook een tweepersoonvering op. Deze piept een beetje, maar er is nix mis mee. De originele vering heb ik uiteraard ook nog.

Er zitten ook andere gewichtjes in (lichtere, voor beter op te trekken)
Er zit wel een klein barstje in de rechterkap. Maar dit is een VEEL voorkomend fenomeen bij honda Wallaroos! Aangezien de brommer toen nog in garantie was zit er een volledig nieuwe rechtkap bij (deze heb ik er niet opgezet omdat ik dan stickers moest wisselen etc... maar krijg je er dus ook bij.)

De pinkers en achteruitkijkspiegel heb ik ook nog wel liggen als die gewenst zouden zijn.

Foto's zijn te vinden op: http://users.telenet.be/svroey/Brommer

Stel gerust vragen, ik zal er zo spoedig mogelijk op antwoorden.
Testrit/komen kijken is natuurlijk ook toegestaan

Dj Aero

Legacy Member
mai kzien het net in de titel, enkel de richtprijs nog natuurlijk.

Trench

Legacy Member
mja, richtprijs is nogal moeilijk eigenlijk.
Ik heb er toch relatief veel geld in gestoken.
De richtprijs is toch wel zo'n 450euro. En ja het is dus klasse B :)

Trench

Legacy Member
wat zou je gegeven hebben dan. Ik zeg niet dat hij voor minder niet zou buitengaan, maar hij staat nog maar 15min te koop, dus zou nogal dom zijn moest ik pakweg zeggen dat 250meeneem is..

Dj Aero

Legacy Member
ja inderdaad! nee het is zo dakik nen andere brommer zoek, mor tmoet iet simpel en goeikoop zijn. Want kga aan men autorijbewijs beginnen dus is het enkel voor het werk enzo wa!

mijn budget was/is 250 euro maximum.

ik zocht eerder een klasse b bromfiets.

Trench

Legacy Member
je bedoelt dat je klasse a zoekt? of..
Maar als ik na "lange" tijd geen deftig bod binnenkrijg zou hij in principe weg mogen voor 250... Maar je zegt simpel en goedkoop, ok dat is goed, maar stel dat je nu 100euro meer geeft, je gaat later die brommer toch terug verkopen.. dan zal je er ook meer uithalen dan uit die goedkope he. En kan het zijn dat je in totaal even veel geld kwijt bent geweest dan dat je een brommer die 100euro duurder was in aankoop ;)

Dj Aero

Legacy Member
ik zoek klasse b. Ik kijk nog even verder en als ik niets anders vind kijk ik wel of jouw brommer al verkocht is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan