ThrusT!
Legacy Member
Het gaat dus om een Fender Mex. Stratocaster AW Upgrade.
Dit is een originele Fender Stratocaster.
Het is een model dat gemaakt is in Mexico, niet in de USA, vandaar zijn deze goedkoper.
Is voor zijn geld een meer dan deftig gitaartje.
De gitaar is in nieuwstaat
-Arctic white
-certificaat van echtheid
-3 Single coils,
-Vintage Tremolo
-MN Neck
-incl. draagtas
..
Nieuwprijs van deze gitaar ligt rond de €550 alsk mij niet vergis.
Foto : http://img457.imageshack.us/img457/3576/stratmm5.jpg
Grtz
Dit is een originele Fender Stratocaster.
Het is een model dat gemaakt is in Mexico, niet in de USA, vandaar zijn deze goedkoper.
Is voor zijn geld een meer dan deftig gitaartje.
De gitaar is in nieuwstaat
-Arctic white
-certificaat van echtheid
-3 Single coils,
-Vintage Tremolo
-MN Neck
-incl. draagtas
..
Nieuwprijs van deze gitaar ligt rond de €550 alsk mij niet vergis.
Foto : http://img457.imageshack.us/img457/3576/stratmm5.jpg
Grtz

