Archief - [TK]Elek.Gitaar Fender

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ThrusT!

Legacy Member
Het gaat dus om een Fender Mex. Stratocaster AW Upgrade.
Dit is een originele Fender Stratocaster.
Het is een model dat gemaakt is in Mexico, niet in de USA, vandaar zijn deze goedkoper.
Is voor zijn geld een meer dan deftig gitaartje.

De gitaar is in nieuwstaat
-Arctic white
-certificaat van echtheid
-3 Single coils,
-Vintage Tremolo
-MN Neck
-incl. draagtas
..

Nieuwprijs van deze gitaar ligt rond de €550 alsk mij niet vergis.
Foto : http://img457.imageshack.us/img457/3576/stratmm5.jpg


Grtz

Starrk

Legacy Member
Wat zou uw meeneemprijs zijn?

Kzal er wel nog ff over moeten nadenken of het weer geen impulsaankoop zou zijn maar kben alleszins geïnteresseerd.

ugh

Legacy Member
kheb dezelfde in een ander kleur.
En om ff TS bij te staan
da zijn inderdaad zeer deftige gitaartjes voor hun geld.

De ideale begingitaar als ge wa wilt spele met kwaliteit.
(ge kunt ook goekopere gitaren kopen ma die zijn dan ook echt wel minder van kwailteit en zullen na een paar maanden tot een jaar (hangt af hoe snel ge vordert en hoeveel ge speelt) tegen steken omda ge de mindere kwaliteit voelt en hoort.
MA dees zijn echt goeie gitaren.

ThrusT!

Legacy Member
DekadeZ zei:
Wat zou uw meeneemprijs zijn?

Kzal er wel nog ff over moeten nadenken of het weer geen impulsaankoop zou zijn maar kben alleszins geïnteresseerd.

Neem gerust uw tijd om erover na te denken.
Als je zeker bent, doe maar een bod.:)

KommandKom

Legacy Member
Heb eveneens interesse, mijne fender heeft zo zijn beste dagen gehad.
Zet eventueel min. prijs - als die binnen het budget ligt zal ik een bod doen.

ThrusT!

Legacy Member
Khad er graag min. €400 van gehad.

Ze is in nieuwe staat, enkele maanden oud.
Na elke lange speelbeurt perfect opgepoetst..maw goe gesoigneerd.
Er zitten nu juist nieuwe snaren op ook.

Laat maar iets weten.
Ben er wel ff niet, off to Fata Morgana.

Grtz

Thin Liz

Legacy Member
Leuke gitaar, maar 400 vind ik iets te, ... .Ik bied 320, ik kom ze voor niets halen en je mag de bag houden (zal je ook enkele tientallen euro besparen) :).

KommandKom

Legacy Member
Wss is die gitaar er best 400 waard maar voor mij net een beetje teveel ....
Zal me verder wel redden met mijn oude fenderke ....

ThrusT!

Legacy Member
Dat is dan ook een prijs vanuit Duitsland he.
Niemand houd je tegen om in DE te bestellen :), maar ik doe er echt geen 230€ aan af, sorry.

Thin Liz

Legacy Member
No prob, ik blijf nog even beschikbaar moest je van gedacht veranderen... succes nog ermee.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan