EvilDevil10en
Legacy Member
heb hier ng nen mountainbike staan is twee jaar oud, is mss vier keer mee gereden, moet weg omdat hij in de weg staat en ik een koersfiets gekocht heb
twee boomboxen, in de luchtbellen ZAT wel een deuk, zoals te zien is op de foto's, maar die zijn ondertussen verwijderd mbv de stofzuiger, zijn zeer geschikt voor in de auto
bied maar en we zien wel.
http://img142.imageshack.us/img142/9212/img0720ym1.jpg
http://img337.imageshack.us/img337/902/img0721on7.jpg
http://img260.imageshack.us/img260/5171/img0722yc8.jpg
http://img337.imageshack.us/img337/8018/img0724pj9.jpg
http://img300.imageshack.us/img300/2328/img0729zt0.jpg
verkoop ook mijn piaggio zip
is drie jaar oud ongeveer
heeft ongeveer 4300km op de teller
staat een gehomologeerde leovincie sp3 uitlaat onder (originele word meegeleverd)
nieuwe segmenten sedert een jaartje
nieuwe lak sedert een jaar, omdat scooter was omgevallen, waren twee barsten in allebei dichtgemaakt met polyester mastiek, scooter volledig afgeschuurd en herspoten in yamaha lime green kleurke
is dus een a klasse
http://img456.imageshack.us/img456/798/zip4dm0.jpg
http://img403.imageshack.us/img403/8439/zip1jg5.jpg
http://img403.imageshack.us/img403/725/zip2wk0.jpg
twee boomboxen, in de luchtbellen ZAT wel een deuk, zoals te zien is op de foto's, maar die zijn ondertussen verwijderd mbv de stofzuiger, zijn zeer geschikt voor in de auto
bied maar en we zien wel.
http://img142.imageshack.us/img142/9212/img0720ym1.jpg
http://img337.imageshack.us/img337/902/img0721on7.jpg
http://img260.imageshack.us/img260/5171/img0722yc8.jpg
http://img337.imageshack.us/img337/8018/img0724pj9.jpg
http://img300.imageshack.us/img300/2328/img0729zt0.jpg
verkoop ook mijn piaggio zip
is drie jaar oud ongeveer
heeft ongeveer 4300km op de teller
staat een gehomologeerde leovincie sp3 uitlaat onder (originele word meegeleverd)
nieuwe segmenten sedert een jaartje
nieuwe lak sedert een jaar, omdat scooter was omgevallen, waren twee barsten in allebei dichtgemaakt met polyester mastiek, scooter volledig afgeschuurd en herspoten in yamaha lime green kleurke
is dus een a klasse
http://img456.imageshack.us/img456/798/zip4dm0.jpg
http://img403.imageshack.us/img403/8439/zip1jg5.jpg
http://img403.imageshack.us/img403/725/zip2wk0.jpg
