Archief - Tomorrowland : 2 x zaterdag ticket te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

svance

Legacy Member
Hallo,

Ik heb 2 zaterdag tickets over voor tomorrowland, 1e weekend. Enkele vrienden uit de vriendengroep hebben geen tickets kunnen bemachtigen, dus hebben wij besloten om ook niet te gaan.

Ik verkoop deze tickets enkel per 2.

Bieden vanaf € 200 voor de 2

Garmir

Legacy Member
FAQ Tomorrowland | Tomorrowland

Kan ik mijn ticket doorverkopen? (exchange desk)

Je kan je ticket enkel terug aan ons verkopen. Vanaf begin april zal er een online exchange desk beschikbaar zijn op de Tomorrowland website. Via deze exchange desk kan je jouw ticket(s) terug verkopen aan ons. Indien iemand (van de wachtlijst) jouw ticket wenst over te kopen, krijg je het volledige bedrag teruggestort op de rekening waarmee je hebt betaald. Indien er geen vraag is naar jouw type ticket en deze dus niet wordt over gekocht, krijgt u geen geld terug.

Belangrijk!: De exchange desk is niet geldig voor Global Journey Packages. Deze kunnen noch omgeruild noch terug betaald worden.

Wij raden het ten zeerste af om van derden een ticket over te kopen. In dit geval staan wij niet garant voor de geldigheid van het ticket dat je over koopt.
De naam op deze tickets kan niet meer gewijzigd worden. Indien de naam op het ticket niet overeenkomt met de naam op het paspoort is er geen toegang mogelijk.

IceBlue

Legacy Member
Garmir zei:
FAQ Tomorrowland | Tomorrowland

Kan ik mijn ticket doorverkopen? (exchange desk)

Je kan je ticket enkel terug aan ons verkopen. Vanaf begin april zal er een online exchange desk beschikbaar zijn op de Tomorrowland website. Via deze exchange desk kan je jouw ticket(s) terug verkopen aan ons. Indien iemand (van de wachtlijst) jouw ticket wenst over te kopen, krijg je het volledige bedrag teruggestort op de rekening waarmee je hebt betaald. Indien er geen vraag is naar jouw type ticket en deze dus niet wordt over gekocht, krijgt u geen geld terug.

Belangrijk!: De exchange desk is niet geldig voor Global Journey Packages. Deze kunnen noch omgeruild noch terug betaald worden.

Wij raden het ten zeerste af om van derden een ticket over te kopen. In dit geval staan wij niet garant voor de geldigheid van het ticket dat je over koopt.
De naam op deze tickets kan niet meer gewijzigd worden. Indien de naam op het ticket niet overeenkomt met de naam op het paspoort is er geen toegang mogelijk.

Dus? Ik heb nog nooit paspoort controle gehad! En als je een weekend ticket koopt dan moet het toch mogelijk zijn om bvb vrijdag te gaan en zaterdag iemand anders en zondag nog iemand anders.

Zsazsa

Legacy Member
Dat betwijfel ik. In mijnen tijd kreeg je dan een weekendbandje (ander kleur dan dagbandje).

FluffyBeast

Legacy Member
Let op: tomorrowland gaat actief op zoek naar tickets op de zwarte markt, annuleert ze en zet je op de zwarte lijst voor de rest van je leven :)

Frado2005

Legacy Member
Dat doen zovele bedrijven en organisaties de laatste jaren al ;) denk dat je al veel pech moet hebben of je tickets in wholesale verkopen ofzo

longpatje

Legacy Member
dus als het van de organisatie niet mag, mag het zeker hier niet :-)

IceBlue

Legacy Member
Zwarte makt filteren ok monster bedragen zijn niet leuk.
Maar wat wat al die mensen die nu nu nog hun ticket willen verkopen om een serieuze reden? Goede redenen genoeg! Deze mensen mogen hun ticket dan niet verder verkopen of zelfs weggeven? Geld kwijt? Ticketexchange is trouwens al even gesloten.

Waitinglist Tickets Tomorrowland
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan