NoizeSuppressor
Legacy Member
De trui komt van in den Online in Mechelen, ik ga morgen overhuis en normaal heeft mijn moeder de factuur nog want die houdt zulke dingen bij in haar archief 
Is uiteraard in perfecte staat, denk dat ik hem drie keer heb gedragen!
Bieden vanaf 15 euro exclusief, onderbieden niet toegestaan!
Maat is XL
[img=http://aycu30.webshots.com/image/31269/2004268201322442404_.jpg]

Is uiteraard in perfecte staat, denk dat ik hem drie keer heb gedragen!
Bieden vanaf 15 euro exclusief, onderbieden niet toegestaan!
Maat is XL
[img=http://aycu30.webshots.com/image/31269/2004268201322442404_.jpg]
