Archief - Up! Mini 3d Printer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gamergv

Legacy Member
Hierbij bied ik mijn 3D printer aan.

Aangekocht op 6 februari 2014 bij Coolblue. Dus nog een 20 tal maanden onder garantie.
Zeer weinig gebruik. Verkoop wegens weinig gebruik, enkel tijdens mijn opleiding wat gebruikt van gemaakt voor projecten. Heeft in totaal nog geen 24 uur geprint.

Alles in perfecte conditie. Geen schade, alles nog compleet.
+ je krijgt er 3 rollen ABS bij (1 Wit die erbij zat + 2 extra ABS rollen waar nog meer dan helft op zit).
Kan niet exacte zeggen hoeveel er nog op de rollen zit maar ik schat in totaal nog meer dan een 2 kg.

Code:
[B]Enkele specificaties :[/B]
Naam : Up! Mini
Printtechniek : Fused Deposition Modelling (FDM)
Aantal extruders (printkoppen) : 1
Max. printgrootte (l x b x h) : 120 x 120 x 120 mm
Max. printvolume : 1,7 liter
Positioneernauwkeurigheid (resolutie) : 0,2 mm

Heb hem €1100 betaald. Incl alle accesoires die je er ook bijkrijgt.
Huidige nieuwprijs = 800 euro (Printer + 2 extra rollen ABS + extra bouwplaten ect)

Bieden €650

Meeneem €700

Foto's :
http://valey.be/1.jpg
http://valey.be/2.jpg
http://valey.be/3.jpg
http://valey.be/4.jpg

bertpriem

Legacy Member
Amai, da is ook genoeg voor een printerke. 750 euro. Pff

Elegance

Legacy Member
bertpriem zei:
Amai, da is ook genoeg voor een printerke. 750 euro. Pff

Voor en 5S 32gb betaal je 800 euro ,maar voor en prachtig technologie is 750 euro te veel ? ahhh die apple fan boys toch als apple morgen afkomt met en 3d printer van 2000 euro die koop je wel zeker .

accrocitroën

Legacy Member
Goh dit is heel cool en al... maar wat doet ge ermee :p

gamergv

Legacy Member
accrocitroën zei:
Goh dit is heel cool en al... maar wat doet ge ermee :p

De vraag is eerder wat je er niet mee kan ;) En ik kan je zeggen, je kan er super veel mee. Zowel voor je hobbies als voor huishoudelijke dingen.

Van modelbouwonderdelen, computeronderdelen, vazen, glazen, verjaardagscadeaus, ontwerpen van sketchup werkelijkheid maken en ga zo maar door ...

gamergv

Legacy Member
Up 3 (Laatste up)
Wil er nog wel een glazen bouwplatform bij doen extra. Speciaal op maat gemaakt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan