Archief - Uurwerk: Swatch Chornograaf mess

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Powerbookg4

Legacy Member
Beste,

Wegens slechts 3 keer gedragen te koop aan geboden:

Swatch Irony Blackie chronograaf met zwitsers loopmerk. Best unieke Swatch die niet zo makkelijk in België te vinden is. Aangekocht 10 of 11/2013 bij een juwelier in Leuven, dus nog in garantie.

789825d1392549555-edelstahl-chronograph-swatch-irony-blackie-fast-neu-cimg8311.jpg


Quasi perfecte staat in originele aankoopbox met alle schakels erbij. Jong en hip ontwerp en speciaal door de mesh.

Prijs: 125 EUR

Powerbookg4

Legacy Member
Prijs heb ik geen idee meer. Moet ik eens in homebank zoeken als visa er zo lang in staat. Zie foto garantiebewijsje. Dus nog meer dan een jaar internationale gerantie.
a80f48539f8f2579ed50b970ed92d3af.jpg
d891ca00fb88d8287c30eb3f0a0723da.jpg

kristofb

Legacy Member
Kan je me eens een link bezorgen naar het juiste type van dit horloge?
Wat moet ik onder quasi perfect verstaan? Kleine krasjes?

Powerbookg4

Legacy Member
Swatch® US - BLACKIE - YVS401G

Dit is de horloge dus 185 dollar. Kan zijn dat ik +180 ofzo wel betaald heb. Net even vastgehad en ik zie op het eerste zicht niets waaraan je kan afleiden dat dit horloge gedragen is. Uiteraard mag je steeds langs komen een eerst uitgebreid bekijken. Vond het mooi en speciaal horloge en ik heb het gekocht om mijn (duur) automatisch horloge af en toe wat rust te gunnen maar ik draag het toch elke dag. Deze is hooguit 2 of 3 dagen gedragen geweest...

Powerbookg4

Legacy Member
Ik hou het voorlopig op 125. Is hij waard en je vind hem vrij moeilijk in België. Had hem op de posters destijds gevonden maar je kon hem nergens vinden tot ik em in Leuven tegenkwam. Tiental juweliers toen bezocht die Swatch verkopen en helaas...

accrocitroën

Legacy Member
Ik ga je al een openingsbod doen van 90 euro.
Voorwaarde is wel dat ik het kan komen afhalen en indien het me dan toch niet aanstaat ,ik niet moet kopen.

Tegen de regels maar een horloge is iets totaal anders als een gsm, bureaulamp of playstation game.

Powerbookg4

Legacy Member
Maak er 125 van en ik kan perfect met de gestelde voorwaarden leven. Indien dit niet is gooi ik hem op ebay daar gaan ze blijkbaar tamelijk wat geld.

accrocitroën

Legacy Member
Tot 100 kan ik gaan, anders is het volgende dat ik betaal de advocaat van mijn echtscheiding ;)

Powerbookg4

Legacy Member
Ik neem het in beraad maar huidig min is 125. ligt niet echt in de weg. Alles ziemt erbij originele box, garantiedocs, info boekjes, alle schakels en zit nog in een swatch draagzakje voor de puristen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan