Archief - Van alles, wegens verhuis binnenkort

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Psychopaatje

Legacy Member
Hey 9livers, ik ga het even hier op ook posten. Alles staat tevens op 2dehands/kapaza. Vermelde prijzen op kapaza zijn richtprijzen. Voor de 9 livers hier uiteraard goedkopen :)
Lang lijstje van spullen die allemaal weg moeten, daar wij binnenkort gaat verhuizen.

--------------
- 2x12v schakelaars (aan/uit)
- Bandenprofieldiepte meter elektronisch
- Pentax Zoom 105R camera met draagtassen en dergelijke bij. Enkel geen idee of deze nog werkt -> geen batterij
- 197 nieuwe transparante CD mapjes
- Sier-eendjes (x4) verscheidene kleuren (hoogte 6cm) welke licht afgeven
- Nieuw fietszadel (MTB)
- Voetpomp voor fietsen/auto's (auto ventiel)
- Nieuwe fietsbel voor vrouwenfietsen :P
- Nieuwe iPad 2 screenprotector
- Koelbox met 3 koelelementen
- Opbergdoos voor in de koffer (nieuw)
- Rode Lakstiftjes (Motip) nieuw
- Oranje LED lampen met weerstanden (21w bol type) voor de wagen
- 3x LED strips van de IKEA led verlichting. Zonder module/stekker
- Oranje LED plaatjes met telks 3 LEDs op (Oem Toyota pinkers) was vanplan deze in mijn pc te bouwen maar niet van gekomen.
- Originele Lexus versterker
- Loombandjes (6300 stuks)
- Nieuwe Razer muismat
- Topcraft Nietmachine (elek.)
- 4x5l 0w30 Motorolie (20l totaal) nieuw van Toyota
- Peugeot Oliefilter nieuw
- Silvercrest Oven&Grill
- Philips LEDlampje penvorm
- Philips zaklamp LED
- Playboy logo beertje met zuignap
- Powerplus heteluchtpistool
- Playstation 3 Games
-Playstation 3 Slim onderdelen
- Peugeot 206 originele radio (geen code van :/)
- Samsung S5 hoesjes
- Princess Sapcentrifuge
- Lotje overschot spuitbussen / Plasti dip
- Klein TL lamp 10w
- TomTom Via GPS met kaart van 2012
- Universele GSM/PSP/... oplader
- Koelventilator Sunseekers
- 2x VGA kabels
- Xbox 360 games
- Serengeti Aviator zonnenbril (met schade) twv +/-250€

Brian | Shops: Diversen | Kapaza
Linkje van Kapaza met alle foto's op en richtprijzen. Let op, prijzen vermeld zijn voor buitenstaanders. 9livers krijgen korting.
Nog meer korting als je meer neemt!
Plaats uw bod hier! (Onmogelijk te bieden op mijn zoekertjes :D)

Greets van mede-9liver

Reeds verkocht:
- Nova Wafelijzer
- Playstation 1 Games
- Lijmpistool (merk onbekend) Op 9 lives verkocht
- Kenwood KMM-261 USB autoradio
- Laminaatsnijder Kwantum
- Spoorverbreders voor bmw (5x120)
- Decoupeerzaag
- Lotje handgereedschap van diverse merken - Snap-On, Kreator, Aldi/lidl, ... op 9 lives verkocht
- Philips USB radio
- Powerbanks Toyota
- Campingaz Soldeerbout

yvesfouquet4

Legacy Member
lijmpistool, decoupeerzaag & lot handgereedschap, totaal voor dit ?

Psychopaatje

Legacy Member
yvesfouquet4 zei:
lijmpistool, decoupeerzaag & lot handgereedschap, totaal voor dit ?

Decoupeerzaag is alreeds verkocht.
Lijmpistool + lot handgereedschap, 30 tesamen?

Grtjs

Psychopaatje

Legacy Member
desolation zei:
dieptemeter + verfbrander: 20EUR inc verzenden

Hmm, 20 incl is wat weinig, maak er 25 incl van en we hebben deal (Kiala)

Grtjs

yvesfouquet4

Legacy Member
Doe 30incl. (Kiala) en deal

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Psychopaatje

Legacy Member
Hey Yves, is goed, stuur me pb'tje om verder af te handelen. Ik ga voor de zekerheid morgen eerst proberen het gewicht te berekenen van het gereedschap, Kiala is max 15kg.

Grtjs

desolation

Legacy Member
Psychopaatje zei:
Hmm, 20 incl is wat weinig, maak er 25 incl van en we hebben deal (Kiala)

Grtjs

25 kan ik mij leveren maar niet met Kiala, is een dikke miserie hier in de buurt. Bpost heeft mijn voorkeur.

Psychopaatje

Legacy Member
Al reeds een hoop verkocht. Gereedschap + lijmpistool verkocht aan yvesfouquet4.
Heteluchtfohn en dergelijke nog steeds beschikbaar. Heb tot hier toe nog altijd geen pb ontvangen van desolation.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan