Archief - Vip-combiticket werchter (Autobüs)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Toni Simoni

Legacy Member
Heb zo'n vip-combiticket gewonnen met die zever van Autobüs. ^^ (buzzy)

Ik werk al op werchter, dus bij deze verkoop ik dit Vipticket!

afspreken in werchter ofwel ophalen in lennik

ray-

Legacy Member
hoeveel zijn het er? en voor hoeveel verkoop je ze? ik kan ze komen ophalen

Toni Simoni

Legacy Member
het gaat om één combiticket

voor 150 eur is het van u!

waar wens je het af te halen, lennik of gent?
(indien gent: enkel woensdagmiddag mogelijk)


leuk geprobeerd, du ;)

ray-

Legacy Member
kan je mij nog info geven over wat het precies inhoudt, dat vip-ticket?

Toni Simoni

Legacy Member
dat vipcombiticket is onderweg en komt morgen aangetekend toe...

ben wel ondertussen te weten gekomen dat dit ook gratis drank en eten in werchter inhoudt ^^
dat combiticket blijft dus 150eur (zonder extra's)
zou er wel wat meer voor willen, als je die drank en dat eten erbij wil, want ik kan dat zelf ook gebruiken^^

negruj

Legacy Member
Waar had je zo aan gedacht?

En wat houdt dat eten en drinken precies in? Limieten of 5 gratis pinten ofzo?
Zit daar camping bij?

Alvast bedankt.

Toni Simoni

Legacy Member
ik ken iemand die dat al eens heeft gewonnen (geen garantie dat het hetzelfde is)

- parking "naast" de ingang
- 10 tickets om te drinken
- ticket voor snacks
- toegang tot backstage persdorp (dus lekker op schoon terras onder de parasols)
- van 12u tot 24u kon je er gratis eten in het restaurant
koud buffet: zalm, tomaten & garnalen, ...
warm: keuze uit 3 gerechten waaronder kotteletjes, gekookte zalm met hollandaise saus ...
dessert: allerlei soorten chocolade mousse, bavarois, ijs, ....

die camping, dat weet ik niet...
als ik morgen meer weet, laat ik het weten!

Toni Simoni

Legacy Member
oké, heb het vandaag gekregen en situatie is wat veranderd ^^

het blijkt een donderdagticket te zijn (perskaart, dus toch iets specialer dan gewoon)

dit zat in de envelop:
-parkingpas
-Ticket
-5 drankbonnetjes
- Snack bon goed voor 1 friet + snack
- Luch.dinner (waarde 28 euro) voorgerecht - hoofdgerecht - nagerecht (hele dag lang)

enkel het ticket is voor donderdag, de rest is alle dagen geldig

ik verkoop het liefst in één pakket
eventueel apart op de extra's bieden...

(kan in werchter/lennik afspreken)

pina

Legacy Member
ik denk niet dat je dat apart kan gebruiken. Als je bv naar dat dinner wil gaan, zal je door de zone van de pers moeten, waar je dus een perskaart voor nodig zal hebben. De drank- en snackbonnetjes kan je apart geven, maar dan gebruik je die beter zelf.

hoeveel zou je dan willen voor het geheel?

Toni Simoni

Legacy Member
het ticket + parkingpas + lunch dinner : 60 eur

alles tesamen : 70 eur

(richtprijzen, andere voorstellen altijd welkom)

Tits

Legacy Member
ik ben enkel in het ticket geinteresseerd, je mag me altijd pm'en indien je dat ook zo verkoopt

edit: en eventueel de parkeerkaart

tinbie

Legacy Member
parkingpas wil ik ook wel komen ophalen NU in Gent

voor hoeveel doe je deze weg ? is deze het ganse weekend geldig ?

Toni Simoni

Legacy Member
@wiffy: te laat, zit ondertussen in lennik

@Tits: ja, voorstel voor het ticket apart is mogelijk!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan