AccuCore
Legacy Member
hallo!
ik heb mezelf juist de koop van men leven gedaan
een vlag van 1M op 1M met een vlaamse leeuw op
ben namelijk vrij trots vlaming te zijn
maar hierthuis kunnen ze daar ni echt mee lachen en aangezien ik nog steeds onder men ouders hun dak woon.... zou ik precies voor de goede vrede deze vlag weg willen doen!
de vlag is dus geel met een zwarte vlaamse leeuw!
er kan eventueel een bamboe stock van +2M bijgeleverd worden maar dit enkel bij afhaling uiteraard
de vlag is in uitmuntende staat
(heb ze verdorie juist
)
en heeft nooit buiten gehangen(was ook niet de bedoeling...twas de bedoeling deze aan men muur te hangen
)
en er is een SLEUF in voor ze te bevestigen op een stok!
deze grap gaat me geld kosten dat weet ik ook!
ikzelf heb de vlag 15euro betaald!
nu begin te bieden vanaf 5euro
meeneem staat vast op 10 euro!
PIC
mvg ACC
ik heb mezelf juist de koop van men leven gedaan

een vlag van 1M op 1M met een vlaamse leeuw op

ben namelijk vrij trots vlaming te zijn

maar hierthuis kunnen ze daar ni echt mee lachen en aangezien ik nog steeds onder men ouders hun dak woon.... zou ik precies voor de goede vrede deze vlag weg willen doen!
de vlag is dus geel met een zwarte vlaamse leeuw!
er kan eventueel een bamboe stock van +2M bijgeleverd worden maar dit enkel bij afhaling uiteraard
de vlag is in uitmuntende staat
(heb ze verdorie juist
)en heeft nooit buiten gehangen(was ook niet de bedoeling...twas de bedoeling deze aan men muur te hangen
) en er is een SLEUF in voor ze te bevestigen op een stok!
deze grap gaat me geld kosten dat weet ik ook!
ikzelf heb de vlag 15euro betaald!
nu begin te bieden vanaf 5euro
meeneem staat vast op 10 euro!
PIC
mvg ACC
ik MOET ze ni wegdoen he maar heb den indruk dat die meer geapriceerd word en aangezien ik men ouderkes graag zien is da een kleine moeite