Archief - vlaamse vlag(vlaamse leeuw!)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AccuCore

Legacy Member
hallo!

ik heb mezelf juist de koop van men leven gedaan :p
een vlag van 1M op 1M met een vlaamse leeuw op :)
ben namelijk vrij trots vlaming te zijn :)

maar hierthuis kunnen ze daar ni echt mee lachen en aangezien ik nog steeds onder men ouders hun dak woon.... zou ik precies voor de goede vrede deze vlag weg willen doen!

de vlag is dus geel met een zwarte vlaamse leeuw!
er kan eventueel een bamboe stock van +2M bijgeleverd worden maar dit enkel bij afhaling uiteraard :)
de vlag is in uitmuntende staat :p(heb ze verdorie juist :( )
en heeft nooit buiten gehangen(was ook niet de bedoeling...twas de bedoeling deze aan men muur te hangen :( )
en er is een SLEUF in voor ze te bevestigen op een stok!

deze grap gaat me geld kosten dat weet ik ook!
ikzelf heb de vlag 15euro betaald!
nu begin te bieden vanaf 5euro
meeneem staat vast op 10 euro!


PIC

mvg ACC

gr@vedigger

Legacy Member
waar heb je de vlag aangekocht
uit welk materiaal is de vlag? (van da synthetisch vlaggenstof, of echt zwaar stof?)
Mss een fotootje?

AccuCore

Legacy Member
waar? ergens in een klein winkeltje hier in de buurt(geen vlaggenwinkel en heb enkel een heel simpel ticketje :) zo eentje met int blauw opgedrukt da ge enkel zie als het echt HEEL hard belicht word :p )
en nee het is een zeer licht syntethische!

Macresco

Legacy Member
Manneke zegt tegen uw ouders da ge fier zijt da ge vlaming zijt. Daarvoor moet ge toch geen voorstander zijn van de splitsing van Belgie of wat dan ook. Da stigma hangt er wel wat aan vast maar hoeft dat toch niet per se te betekenen.

AccuCore

Legacy Member
heb ik ze ook gezegd....
maar ja....
soit gaan hier geen discusie voeren he ;) ik MOET ze ni wegdoen he maar heb den indruk dat die meer geapriceerd word en aangezien ik men ouderkes graag zien is da een kleine moeite :)
het is dus de bedoeling ze te verkopen :p

iemand een bod? :)

games0ldier

Legacy Member
5 euro :)
SNELLE AFHANDELING AUB!
kwil nog 7excl geve als ge nu DEAL zegt :p

AccuCore

Legacy Member
game soldier genoteerd maar ik wacht nog ff af!

**edit** ziede :p dak moest wachten :)
timmeke genoteerd!
game soldier+timmeke : zover zitte nimeer van meeneemprijs he :p

games0ldier

Legacy Member
AccuCore zei:
game soldier genoteerd maar ik wacht nog ff af!

**edit** ziede :p dak moest wachten :)
timmeke genoteerd!
game soldier+timmeke : zover zitte nimeer van meeneemprijs he :p

10 dan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan