Hitiepoeh
Legacy Member
Er is het een en het ander misgelopen waardoor we nu met een vlucht teveel zitten. De vlucht is geboekt via Neckermann. Het gaat dus om een terugvlucht van Bodrum naar Brussel op 21 september 2007 (met Pegasus airlines)
Ik denk niet dat ik er vanaf ga geraken.. maar you never know
prijs: OTK
Ik denk niet dat ik er vanaf ga geraken.. maar you never know

prijs: OTK