Archief - Volkswagen Polo 1.0l - Open Air

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nijntje

Legacy Member
Wegens aankoop van een nieuwe wagen verkoopt mijn moeder volgende auto:

Volkswagen Polo
Kleur: Zwart
Bouwjaar: '98
KMstand: 59.000km
Aantal KW: 37KW!
Comfortversie (Zwarte stoffen zetels, hoofdsteunen achteraan, ...)
OpenAir (Elektrisch open dak)
Elektrische ruiten vooraan
Blaupunkt autoradio met cassette.

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4

Vraagprijs: 2750 EURO lijkt ons een mooie meeneemprijs of doe gerust een bod.

Ik behoud mij het recht niet te verkopen....

Door het lage aantal KW is deze ideaal voor jonge studenten en als eerste wagen (lage verzekeringspremie).
Auto is steeds goed onderhouden geweest en verkeert in goede staat.

Hunterken

Legacy Member
da's veel voor een wagen van 10 jaar oud :crazy:
ik bied alvast 1200 euro

Nijntje

Legacy Member
Helemaal niet.
Is een goede/eerlijke prijs voor dergelijke wagen.

Ik zie wagens van hetzelfde jaar met meer km's en de standaarduitrusting verkocht worden aan dergelijke prijzen.
Voorbeeld Auto

Hunterken

Legacy Member
jah, met nieuwe batterij, winterbanden en een jaar jonger + stevigere motor

bij zo'n ouderdom spelen de km's nog maar weinig rol van betekenis

pereke

Legacy Member
²

Ons moeder haar duizendje had ook 180k km zenne na 16 jaar :)
En tuurlijk spelen kilometers wel ne rol !

-_-_-_-

Legacy Member
Kilometers zijn zowat het belangrijkste ook na 10 jaar.
Met zo weinig kilometers bolt die normaal nog perfect dus 2750 euro is niet te gek.

Jmmr dat ik iets groters zoek :p

Nijntje

Legacy Member
Hunterken zei:
jah, met nieuwe batterij, winterbanden en een jaar jonger + stevigere motor

bij zo'n ouderdom spelen de km's nog maar weinig rol van betekenis

Recent nieuwe banden + reservewiel.

Km's zijn net waarom het draait. Je moet nogal dom zijn een benzine van 10 jaar oud met 180.000km te kopen.

Stevigere motor = hogere taks = niet interessant voor occassie
Dat motortje is trouwens vinnig genoeg voor stadsverkeer en draait vlot mee op de autostrade. Haalt zonder zware moeite 120-140km/u

Nijntje

Legacy Member
Ik zal zorgen voor fotos van het interieur.

Er staat een richtprijs bij PsYmon...

Locatie: Denderleeuw-Aalst

Wil er evt. wel mee tot je woonplaats rijden bij serieuze interesse.

PsYmon

Legacy Member
Richtprijs is geen minimumprijs eh :)

Dus lager dan €2750 ga je zowiezo niet? Ik wacht nog even foto's van het interieur af. Ik overleg dan ook even met mama en papa voor eventuele financiering :baard:

NoizeSuppressor

Legacy Member
PsYmon zei:
Richtprijs is geen minimumprijs eh :)

Dus lager dan €2750 ga je zowiezo niet? Ik wacht nog even foto's van het interieur af. Ik overleg dan ook even met mama en papa voor eventuele financiering :baard:

Met alle respect maar hoe kan je nu al afpingelen als je de wagen nog niet hebt gezien! Dat is toch de normale gang van zaken want anders doe je er nu al een stuk af en aja bij de aankoop zie je nog een blutsje of krasje en dan moet er nog wat af he...

PsYmon

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
Met alle respect maar hoe kan je nu al afpingelen als je de wagen nog niet hebt gezien! Dat is toch de normale gang van zaken want anders doe je er nu al een stuk af en aja bij de aankoop zie je nog een blutsje of krasje en dan moet er nog wat af he...

Que? Ik vraag doodgewoon informatie. Waar zie jij mij afpingelen?
De verkoper schrijft letterlijk: "Vraagprijs: 2750 EURO lijkt ons een mooie meeneemprijs of doe gerust een bod." Dus volgens jou mag ik niet vragen wat hij nog "een goed bod" beschouwt?

Hou de offtopic voor in pm in het vervolg ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan