Archief - Volledige eetkamer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[E.I]Magic

Legacy Member
Bij deze, verkoop ik dus mijn eetkamer.

Ik verhuis binnen enkele maanden naar het buitenland.

Er is geen haast bij, maar ze kunnen niet mee :)

Het gaan over een dressoir, een tafel met 6 stoelen en een barkast.

Afmetingen (L x B x H):

Dressoir: 146 x 52,5 x 138

Tafel: 180 x 88 x 75

Barkast: 249,5 x 52,5 x 88

Foto's kan je zien op deze link:
http://www.2dehands.be/volledige-eetkamer-donker-28865454.html?per=100

Alles is in goede staat, doch met gebruikerssporen.
Het geheel is zo'n 6 jaar oud.

Je kan me altijd contacteren via email om een afspraak te maken.

Uiteraard moet dit alles afgehaald worden :)

Niet onbelangrijk: Ik woon in een appartement, maar ik denk dat de grootste stukken via de trap naar beneden kunnen. Maar die beslissing laat k dan ook aan de eventuele koper over.
In het slechtste geval komt er een meubellift aan te pas.

Ik sluit af bij een deftig bod.

Het is ook direct beschikbaar.

Succes,
B

[E.I]Magic

Legacy Member
Hoi,

ik had er graag nog €550 voor gekregen.

Gezien het een deftig geheel is, denk ik wel dat dat haalbaar is.
Allemaal deftig materialen. Het is niet zo dat na een verhuis alles maar wat staat te 'wiebelen' zoals ik al voorgehad heb met meubels van bijvoorbeeld 'Leenbakker'...

Je kan altijd eens komen kijken natuurlijk.

Alvast bedankt voor de interesse.

Gr,
B

Firedwarf

Legacy Member
effe offtopic ma diene halflife versie op de kast verkoopt ge toevallig nie?
enneh krijgen we die kast bij verkoop ook gevuld met flessen ofzo?

[E.I]Magic

Legacy Member
Hahahaha!

Ik wil gerust met de koper de kast leegmaken :p

Tjah, die half-life key zit wel al in m'n steam...
En die doos, die houd ik wel :)

Firedwarf

Legacy Member
ah dju tja als limburger wou ik ook es profijt maken zal dus niks zijn :-) zocht nog een keyke voor CS Source ( HL 1 heb ik origineel dusja) en wa betreft die kast leegmaken... als ik in da bed mag blijven crashen geen probleem mee , ma als ik trug moet tot limburg met een paar flessen in mijn botten... vrees ik dervoor :)

[E.I]Magic

Legacy Member
Wel, als ge van plan zijt om de eetkamer mee te pakken, dan moogde gerust crashen :P

Ik geloof dat ge voor $20 CSS kunt bestellen via Steam..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan