Archief - Volledige Kitesurf kite (Check it out)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ptah

Legacy Member
Hey,

Dit bevat de kite, bord en gordel. (Hier zit alles in om te kitesurfen!!)
P1020816.JPG


*Bij de kite zit dan ook een “chikkenloop”. Deze dient om de kite aan de gordel vast te maken, tevens ook als veiligheid om de kite in enkele seconden van de gordel los te maken.
P1020813.JPG

P1020814.JPG

P1020815.JPG


*Bij het bord zit ook een string om aan de gordel vast te maken zodoende je uw bord nooit kan verliezen.
P1020808.JPG

P1020809.JPG

P1020810.JPG


* De gordel
P1020812.JPG


*De kite
P1020802.JPG

P1020804.JPG

P1020806.JPG




Alles is in nieuwstaat en zeer verzorgd!
De kite zijn lijnen en luchtzaken zijn in perfecte staat, geen verduurde rubbers of andere dingen!
Met dit pakket kan je direct op het water!

De prijs bedraagt +-850 euro (wat meeneem ook is)
*Ik behoud mij het recht van.....

Staat ook op tones

(regio sint-amands)
Ik kan ook leveren in bepaalde regio's maar dat zien we nog wel

Als bonus wil ik er ook nog een kite dvd bij gooien

DMX

Legacy Member
héél aantrekkelijk...moest ik geen golfsurfplank gekocht hebben paar weken geleeje(damn)

ptah

Legacy Member
TheAntropoid zei:
waarom verkoop je die zaken?

Ik doe het weg omdat ik weinig tijd heb, ik heb andere dingen die al mijn vrije tijd opzuigen ...
Met grote spijt geef ik deze hobby op, ik heb hier enorm veel plezier aanbeleefd en het is een indrukwekkende sport... En ik doe het eigelijk nu ook weg omdat het "mooi" weer is, het zou dom zijn om het in de winter te gaan verkopen....

kanibaal

Legacy Member
Kite & Harnas alleen tekoop?
is pomp etc. erbij ?

Grote intresse .. tis tog de wipaka 9 e?

ptah

Legacy Member
kanibaal zei:
Kite & Harnas alleen tekoop?
is pomp etc. erbij ?

Grote intresse .. tis tog de wipaka 9 e?

Nope alles te samen verkopen..
Ofcours zit er een pomp, een deftige pomp en niet een half zijn gat pompje waar je 30 minuten me moet blazen voor er iets uit is!

ptah

Legacy Member
Ik kan vanaf vanavond enkele dagen niet op het net komen!
Dus even wachten als je intresse hebt!

Meeneemprijs is nog steeds 850 euro wat een koopje is voor een in prima staat kite pakket

TheAntropoid

Legacy Member
waarom doe je het nu weg?
tis prachtig weer.. waarom dan niet meer surfen..
Ik heb mb interesse hoor dus report me niet hoor ;)

Is deze sport moeilijk btw?
kheb nog gewindsurft nl.. maar dat is niet hetzelfde é ;p

kheb al een kite dvd gedlt.. lijkt idd wel dat je in de eerste plaats ervaring moet hebben met kites en weet moet hebben van de wind.

ptah

Legacy Member
jup het is prachtig weer, en daarom doet het ook zeer om hem weg te doen!
Ik heb er nu gewoon teweinig tijd voor... (studies tijdens het jaar, en tijdens de zomer vakantiewerk...)

Ik wil hem nu ook wegdoen omdat nu alles nog inorde is, geen enkele verduurde rubber...(als ik hem een paar jaar ga laten staan krijg je verduurde rubbers, lijnen dat moete vervangen... , daarmee nu hij PERFECT inorde is wil ik hem wegdoen)

Goh aangezien jij al kan windsurfen zal het makkie zijn, ik moest alles nog leren van de wind maar dat valt echt wel goed mee!

ik zal u mijn gsm nummer Pm'en dan kan je me nog bereiken als je u bedenkt tijdens de korte periode dat ik niet op het net kan!

edit : vanaf NU kan ik dus niet op het net!

ptah

Legacy Member
Bump, als er iemand een ander bod wil doen, doe gerust maar geen belachelijke bedragen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan