syndrom
Legacy Member
ik zou graag mijn dingen van X-wing verkopen. Alles met kaartjes, dobbelstenen en tokens natuurlijk.
2 x core set
1 x millennium falcon
1 x slave one
1 x lambda shuttle
2 x tie defender
1 x rebel aces ( dus 2 schepen)
1 x tie fighter
1 x tie advanced
1 x tie bomber
1 x a wing
1 x b wing
1 x hwk 290
1 x e wing
Nieuwprijs = 335 euro
Voor 200 is het boeltje van u.
2 x core set
1 x millennium falcon
1 x slave one
1 x lambda shuttle
2 x tie defender
1 x rebel aces ( dus 2 schepen)
1 x tie fighter
1 x tie advanced
1 x tie bomber
1 x a wing
1 x b wing
1 x hwk 290
1 x e wing
Nieuwprijs = 335 euro
Voor 200 is het boeltje van u.