Archief - Zetel vanaf 1€!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ok, wij hebben hier nog een heel oude zetel staan. Zit ongelooflijk goed! Alleen ziet hij er ni uit. Maar voor iemand die een bomma ofzo heeft die er een overtrek voor kan maken is dit zeker de moeite!

Foto:
http://users.telenet.be/emmarosemc/zetel

Zetel moet zo snel mogelijk weg .. Ouders zeggen dat ze tegen volgende week de zetel in stukken gaan zagen en weggooien. (Alhoewel dat ze dat ook een maand geleden zeiden, maar ik zou toch maar zo snel mogelijk bieden :p)

De koper zal zelf de zetel naar beneden moeten krijgen, ik zal misschien meehelpen :p

Afmetingen: Lengte = 2m10, de rest heb ik ni gemeten, maar indien nodig, zal ik wel even naar daar lopen. Vraag het dan maar in de thread :)

Er zit dus een scheur in(te zien op de foto), en een paar kleine gaten (konijn had paar keer zin om te bijten), ook vrij hard verkleurd.
Wat voor soort spul er in zit weet ik eigenlijk niet, maar tis heel zacht. Dus geen houten planken ofzo.

Af te halen in Antwerpen stad, geen mogelijkheid tot brengen (ouders hebben daar echt geen tijd voor.)

Anyway als iemand nog vragen heeft .. shoot!

Dreamlinkertje

Legacy Member
Woont ge dicht bij het Centraal station ?
Zo'n zetel is handig voor men katten, slapen nu altijd mee opt bed omdat ze anders UREN voor men deur staan te blijten... Als ik da dan in men kamer zet gaan ze daar misschien heen. (Hopelijk ...)
Vraagske: is de zetel hol vanonder of niet...

Off-topic: edit

SweetEmmaRose

Legacy Member
Uhm ik woon 20min stappen vant centraal station. Aan de groenplaats/schelde/kathedraal, daar in de buurt, als ge da kent :)
Nope niet hol, helemaal moesj.
Ruikt naar konijn, misschien vinden ze da wel leuk :p

VinceMañana

Legacy Member
Ik kon het ook nie laten :p

:$ ge zijt een snelle :D :$

Sorry voor de :offtopic:

SweetEmmaRose

Legacy Member
Hahaha, das nikske.
Maar verdere off topic commentaren mogen richting pm-inbox, dank u :)
*maakt pm inbox leeg :sop:*

Dreamlinkertje

Legacy Member
Hmm sorry heb u veel miserie bezorgt blijkbaar. :p
Mja verdiende complimentjes zijn altijd leuk , ni ? :)
Bon bodje van 10 euro afgehaalt. Moet wel even nog bezien wanneer ik hem kom halen. Woon wel vlak bij u maar kan moeilijk me ne zetel over et stad gaan eh. Alleen nog een auto fixen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Pm waar ge woont en ik bespreek het met mijn ouders :)
Andere boden kunnen nog.

kervelsoep

Legacy Member
is da dink vlooienvrij enzo ... ? :P

kzoek nog ne sofa voor op men kot (vlak aan stadswaag, kdg). Anders zallet wss wel ikea worden.

Khoop dat die konijnengeur een grapke was :D

mvg

kervel

SweetEmmaRose

Legacy Member
Vlooienvrij ja :)
Nee serieus, keb daar een heel stapel oude handdoeken over gelegd en konijnkot dervoor en die mocht gewoon rustig op de zetel springen :)
(Ik gebruikte die toen wel ni e :p)

Konijn ook te verkrijgen btw :)

Mcstealth

Legacy Member
lap heb er net eentje gekocht , had ik dit eerder gelezen :)
mja maybe the pussy likes the bunny eh ;)
vriend van me heeft dit in het blauw en zit super dus die et koopt veel plezier ermee

SweetEmmaRose

Legacy Member
Hahahaha, zit idd echt heel goed :)
Dank u voor de mededeling :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan