SweetEmmaRose
Legacy Member
Ok, wij hebben hier nog een heel oude zetel staan. Zit ongelooflijk goed! Alleen ziet hij er ni uit. Maar voor iemand die een bomma ofzo heeft die er een overtrek voor kan maken is dit zeker de moeite!
Foto:
http://users.telenet.be/emmarosemc/zetel
Zetel moet zo snel mogelijk weg .. Ouders zeggen dat ze tegen volgende week de zetel in stukken gaan zagen en weggooien. (Alhoewel dat ze dat ook een maand geleden zeiden, maar ik zou toch maar zo snel mogelijk bieden
)
De koper zal zelf de zetel naar beneden moeten krijgen, ik zal misschien meehelpen
Afmetingen: Lengte = 2m10, de rest heb ik ni gemeten, maar indien nodig, zal ik wel even naar daar lopen. Vraag het dan maar in de thread
Er zit dus een scheur in(te zien op de foto), en een paar kleine gaten (konijn had paar keer zin om te bijten), ook vrij hard verkleurd.
Wat voor soort spul er in zit weet ik eigenlijk niet, maar tis heel zacht. Dus geen houten planken ofzo.
Af te halen in Antwerpen stad, geen mogelijkheid tot brengen (ouders hebben daar echt geen tijd voor.)
Anyway als iemand nog vragen heeft .. shoot!
Foto:
http://users.telenet.be/emmarosemc/zetel
Zetel moet zo snel mogelijk weg .. Ouders zeggen dat ze tegen volgende week de zetel in stukken gaan zagen en weggooien. (Alhoewel dat ze dat ook een maand geleden zeiden, maar ik zou toch maar zo snel mogelijk bieden
)De koper zal zelf de zetel naar beneden moeten krijgen, ik zal misschien meehelpen

Afmetingen: Lengte = 2m10, de rest heb ik ni gemeten, maar indien nodig, zal ik wel even naar daar lopen. Vraag het dan maar in de thread

Er zit dus een scheur in(te zien op de foto), en een paar kleine gaten (konijn had paar keer zin om te bijten), ook vrij hard verkleurd.
Wat voor soort spul er in zit weet ik eigenlijk niet, maar tis heel zacht. Dus geen houten planken ofzo.
Af te halen in Antwerpen stad, geen mogelijkheid tot brengen (ouders hebben daar echt geen tijd voor.)
Anyway als iemand nog vragen heeft .. shoot!
ge zijt een snelle

*