TiB0
Legacy Member
Velen weten het misschien al, maar toch;
19 & 20 November '08
Maar ook Theo Janssen (die met zijn prachtige strandbeesten), Dirk Callaerts (over 3D scannen voor video & games), ...
Hoewel er ook veel technisch geleuter aan te pas komt, zou ik zeker gaan als ik kan; Theo Jansen is één van m'n favoriete kunstenaars (na de Laatste Show gisteren is m'n interesse in zijn Strandbeesten na een 4-tal jaar weer opgeflakkerd).
Vele andere sprekers lijken me ook wel interessant.
Wel spijtig dat het zo duur is; voor studenten is't al 75 euro, en voor niet-studenten 275-375 euro
't Is duidelijk vooral voor oude rotten met veel tijd en geld bedoeld, maar toch... Spijtig, aangezien jongeren naar mijn mening in't algemeen heel wat minder conservatief zijn dan de oude garde, en dus ook wat meer open staan voor creativiteit en vernieuwing.
Nog mensen die van plan zijn te gaan?
19 & 20 November '08
http://www.creativityworldforum.be/To say it with Magritte: this is not a conference on creativity. The CWF 2008 aims to inspire you to be more creative. To think further than you are used to. We take on that challenge with a two day, mind shifting creativity break.
Another good reason to host the CWF is the anual gathering of the DC Regions. Those 12 regions have placed creativity high on their agenda.
Experience 6 world class key note speakers.
Exciting stories from 24 carefully selected speakers.
Experience future-oriented products and services at our expo.
New concepts from the worlds of business, design, art, technology, media, policy and communications.
Flanders DC has hand-picked them carefully, like the grapes of the best grand cru wines. For some we sat on our bare knees, others owed us one. We proudly present this selection:
John Cleese
Martin Heylen
Steve Wozniak
Tom Kelley
Dan Heath
Chris Anderson
Maar ook Theo Janssen (die met zijn prachtige strandbeesten), Dirk Callaerts (over 3D scannen voor video & games), ...
Hoewel er ook veel technisch geleuter aan te pas komt, zou ik zeker gaan als ik kan; Theo Jansen is één van m'n favoriete kunstenaars (na de Laatste Show gisteren is m'n interesse in zijn Strandbeesten na een 4-tal jaar weer opgeflakkerd).
Vele andere sprekers lijken me ook wel interessant.
Wel spijtig dat het zo duur is; voor studenten is't al 75 euro, en voor niet-studenten 275-375 euro

't Is duidelijk vooral voor oude rotten met veel tijd en geld bedoeld, maar toch... Spijtig, aangezien jongeren naar mijn mening in't algemeen heel wat minder conservatief zijn dan de oude garde, en dus ook wat meer open staan voor creativiteit en vernieuwing.
Nog mensen die van plan zijn te gaan?
