Brick Top
Legacy Member
Beste,
Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik de search heb gebruikt om te kijken of er geen 'grote-kleine-vraagjes-topic' of iets in die aard bestond. Kon niet meteen iets vinden dus hopelijk is het ok dat ik even een nieuw topic start. Als ik in de toekomst nog (kleine) vragen heb ivm 3Ds Max zal ik uiteraard in dit topic posten.
Twee vraagjes:
-Ik heb twee vertices die op exact dezelfde positie staan, ik selecteer die, druk op 'weld' en... nog twee vertices. Waarom willen die niet welden? Target weld werkt wel maar dat is uiteraard lastig in deze situatie. Heb die 'weld-waarde' al wat omhoog en omlaag vershoven maar dat lijkt niet te helpen.
-Als ik een box teken en ik delete het bovenste polygon kan ik in m'n box kijken. Maar ik kijk dan eigenlijk gewoon los door m'n andere poly's heen (alsof er geen poly's zouden zijn). Bij de persoon in mijn video tutorial zie ik dat hij zwarte vlakken ziet als hij naar de binnenkant kijkt, lijkt mij ook veel handiger (omdat het anders nogal verwarrend kan zijn).
Ik gebruik Max 8. Alvast bedankt voor mogelijke antwoorden!
Brick Top
Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik de search heb gebruikt om te kijken of er geen 'grote-kleine-vraagjes-topic' of iets in die aard bestond. Kon niet meteen iets vinden dus hopelijk is het ok dat ik even een nieuw topic start. Als ik in de toekomst nog (kleine) vragen heb ivm 3Ds Max zal ik uiteraard in dit topic posten.
Twee vraagjes:
-Ik heb twee vertices die op exact dezelfde positie staan, ik selecteer die, druk op 'weld' en... nog twee vertices. Waarom willen die niet welden? Target weld werkt wel maar dat is uiteraard lastig in deze situatie. Heb die 'weld-waarde' al wat omhoog en omlaag vershoven maar dat lijkt niet te helpen.
-Als ik een box teken en ik delete het bovenste polygon kan ik in m'n box kijken. Maar ik kijk dan eigenlijk gewoon los door m'n andere poly's heen (alsof er geen poly's zouden zijn). Bij de persoon in mijn video tutorial zie ik dat hij zwarte vlakken ziet als hij naar de binnenkant kijkt, lijkt mij ook veel handiger (omdat het anders nogal verwarrend kan zijn).
Ik gebruik Max 8. Alvast bedankt voor mogelijke antwoorden!
Brick Top
Je wil toch twee vertices aan elkaar welden hé? Dan moet je er toch twee geslecteerd hebben? 