McTony
Legacy Member
ik ben van plan om een grafisch tablet van Wacom te kopen (http://www.wacomshop.be/product/nl/bamboo-fun-medium-white-nl.html). ik ben van nature nogal een onzeker persoon
rofl
en wil niet dat ik mijn geld zomaar weggooi aan iets nutteloos.
ik zou graag weten of bovenstaande link een goede keus is (ik heb het niet egt nodig, maar is wel handig in de studierichting die ik volg : MultimediaTechnieken) en of er betere keuzes (bidget = 0 - 200 euro )zijn.
kan iemand mij ook vertellen welke programmas het toelaten te werken met het grafische palet ?
bedankt
rofl
en wil niet dat ik mijn geld zomaar weggooi aan iets nutteloos.ik zou graag weten of bovenstaande link een goede keus is (ik heb het niet egt nodig, maar is wel handig in de studierichting die ik volg : MultimediaTechnieken) en of er betere keuzes (bidget = 0 - 200 euro )zijn.
kan iemand mij ook vertellen welke programmas het toelaten te werken met het grafische palet ?
bedankt



) maar toch is er een prijsverschil van 100 euro !