bjornusken
Legacy Member
Beste webdesigners 
Op school gaan we lere werke me fireworks, maar ik ben nu al wa aant experimenteren! voor ik begin, jullie zulle wellicht betere programma's wete om bepaalde dinges mee te doen, maar wij lere daar nu mee werke, dus gelieve niet aan te kome om da me andere programma's te doen
Ik zou graag me fireworks een afbeelding make (het YinYang teke)
het probleem is, als ik een cirkel maak en ik maak met de penciltool zo'n kronkelende lijn int midde (en dan ook die 2 kleinere cirkeltjes) en kwil het ene helft zwart make (dat doe ik dan zo me da emmerke dage in paint ok hebt), maar tresultaat is dan da eel de cirkel zwart wordt...
wat kan ik hier aan doen
alvast bedankt
greetz

Op school gaan we lere werke me fireworks, maar ik ben nu al wa aant experimenteren! voor ik begin, jullie zulle wellicht betere programma's wete om bepaalde dinges mee te doen, maar wij lere daar nu mee werke, dus gelieve niet aan te kome om da me andere programma's te doen
Ik zou graag me fireworks een afbeelding make (het YinYang teke)
het probleem is, als ik een cirkel maak en ik maak met de penciltool zo'n kronkelende lijn int midde (en dan ook die 2 kleinere cirkeltjes) en kwil het ene helft zwart make (dat doe ik dan zo me da emmerke dage in paint ok hebt), maar tresultaat is dan da eel de cirkel zwart wordt...
wat kan ik hier aan doen

alvast bedankt
greetz

dus is mn vraag hoe sluit ik die path?