steinerwarrior
Legacy Member
Aloha, men naam is Stijn (a.k.a Greenbert).
Graag zou ik een klein gamebedrijfje oprichten.Mensen die al enige ervaring hebben met C/C++ mogen zich gerust aanmelden. Ook animators/designers, texture designers, modellers ... meld gerust aan. Het is niet de bedoeling dat je al geavanceerd bezig bent met het programmeren of maken van games. Ik heb gewoon de bedoeling om ervaring op te doen.
Ik zou dit bedrijfje willen oprichten rond maart-april van 2006. Daarbij zou er ook een website moeten worden opgericht. Dit is ook een taak waar iemand voor zal verantwoordelijk worden gesteld. Dus Webdesigners die goed overweg kunnen met Photoshop en Dreamweaver of andere programma's mogen zich gerust ook aanmelden. Vind ik niemand hiervoor dan neem ik de taak wel van webdesigner over.
De bestanden zouden worden doorgegeven aan elkaar via MSN, idem het bespreken. De naam waaronder de kleine games en (test) 3D programma's zouden worden uitgegeven is Warsoft (Gamehouse).Deze naam is echter nog niet definitief.Members met een andere suggestie? Feel free om tips te geven.
Dus concreet: Heb je interesse? Geef dan je mail op en dan kunnen we verder bespreken over wat je mogelijkheden zijn en je ervaringen. Dit zijn de mijne alvast.
Leeftijd: 17
Beroep: Student (Wetenschappen-Wiskunde)
Functie: programmeren, webdesign (Photoshop)
Ervaring: C++ / C# / HTML-CSS / PHP & MYSql / DirectX / Photoshop.
Voor de rest nog de allerbeste wensen aan iedereen op het Forum
Graag zou ik een klein gamebedrijfje oprichten.Mensen die al enige ervaring hebben met C/C++ mogen zich gerust aanmelden. Ook animators/designers, texture designers, modellers ... meld gerust aan. Het is niet de bedoeling dat je al geavanceerd bezig bent met het programmeren of maken van games. Ik heb gewoon de bedoeling om ervaring op te doen.
Ik zou dit bedrijfje willen oprichten rond maart-april van 2006. Daarbij zou er ook een website moeten worden opgericht. Dit is ook een taak waar iemand voor zal verantwoordelijk worden gesteld. Dus Webdesigners die goed overweg kunnen met Photoshop en Dreamweaver of andere programma's mogen zich gerust ook aanmelden. Vind ik niemand hiervoor dan neem ik de taak wel van webdesigner over.
De bestanden zouden worden doorgegeven aan elkaar via MSN, idem het bespreken. De naam waaronder de kleine games en (test) 3D programma's zouden worden uitgegeven is Warsoft (Gamehouse).Deze naam is echter nog niet definitief.Members met een andere suggestie? Feel free om tips te geven.
Dus concreet: Heb je interesse? Geef dan je mail op en dan kunnen we verder bespreken over wat je mogelijkheden zijn en je ervaringen. Dit zijn de mijne alvast.
Leeftijd: 17
Beroep: Student (Wetenschappen-Wiskunde)
Functie: programmeren, webdesign (Photoshop)
Ervaring: C++ / C# / HTML-CSS / PHP & MYSql / DirectX / Photoshop.
Voor de rest nog de allerbeste wensen aan iedereen op het Forum


.
)
)? Hoe ga je de games verkopen? ...
:
't Gaat 'm niet over 't feit dat je wel of niet van games houdt, maar over het feit dat iets wel of niet geloofwaardig overkomt.