infeKted
Legacy Member
Hallo,
Heeft iemand al ervaring met BlackBerry applicaties schrijven?
Blijkbaar is er geen ideale IDE voor te vinden. Blackberry MDS Studio is zeer beperkt om mee te werken, Visual Studio haar plugin ondersteunt geen databases dus zou ik graag met Netbeans werken. Dit werkt perfect maar vanaf het moment dat ik mijn Oracle databank aanroep beginnen de problemen te komen die niet op te lossen zijn..
Kan iemand me hier mee verder helpen?
Alvast bedankt.
Heeft iemand al ervaring met BlackBerry applicaties schrijven?
Blijkbaar is er geen ideale IDE voor te vinden. Blackberry MDS Studio is zeer beperkt om mee te werken, Visual Studio haar plugin ondersteunt geen databases dus zou ik graag met Netbeans werken. Dit werkt perfect maar vanaf het moment dat ik mijn Oracle databank aanroep beginnen de problemen te komen die niet op te lossen zijn..
Kan iemand me hier mee verder helpen?
Alvast bedankt.