nirvana100
Legacy Member
Ik zou graag wat eigen maps zelf gaan maken voor quake4 en dergelijke, nu mijn vraag is hoe begin je met zoiets? Zelf heb ik al gezocht, en ik kwam uit dat je dus maps moet maken, in dingen zoals 3dmax,enz. dus de programmas waarin je normale 3d-modellen zou maken, of zit ik hiermee op het verkeerde spoor. Heeft er soms iemand ergens een goede tutorial ( en ja ik heb zelf al gezocht).