stefan3006
Legacy Member
Hello,
Ik moet op men werk een interne site gaan herschrijven in asp.net
Om het allemaal wat overzichtelijk en onderhoudbaar te maken wilde ik het 3 tier princiepe toepassen.
Ik ken dit princiepe in theorie maar ik weet niet echt hoe ik hier in praktijk juist moet aan beginnen...
heb al gegoogled maar meer dan wat het is kom je niet tegen.
kan er iemand mij mss enige info geven of eventueel boeken waarin dit mooi staat uitgelegd?
Thx,
Stefan
Ik moet op men werk een interne site gaan herschrijven in asp.net
Om het allemaal wat overzichtelijk en onderhoudbaar te maken wilde ik het 3 tier princiepe toepassen.
Ik ken dit princiepe in theorie maar ik weet niet echt hoe ik hier in praktijk juist moet aan beginnen...
heb al gegoogled maar meer dan wat het is kom je niet tegen.
kan er iemand mij mss enige info geven of eventueel boeken waarin dit mooi staat uitgelegd?
Thx,
Stefan
)
, hf & grtz