dunno
Legacy Member
Hoi,
zou iemand mij avatar kunnen aanpassen naar het grootste mogelijke formaat? Mij lukt het niet (steeds krijg ik een opstaande rechthoek ipv een vierkant)
Het gaat om deze afbeelding.
dank bij voorbaat,
dunno.
zou iemand mij avatar kunnen aanpassen naar het grootste mogelijke formaat? Mij lukt het niet (steeds krijg ik een opstaande rechthoek ipv een vierkant)
Het gaat om deze afbeelding.
dank bij voorbaat,
dunno.




