Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben volledig akkoord, maar merk daar toch niet veel van. Het is misschien een Nederlandstalig forum, maar alle prefixen waaruit je kan kiezen zijn Engelstalig en het forum is daarbij bevolkt met threads die namen dragen als "DISCUSSION: OFFTOPIC THREAD", "dresse zei:En btw, wij zijn een nederlands forum.


Laatst gewijzigd door JelleMees; Vandaag om 01:23.
dresse zei:Ok. Mijn fout.
Zou wat meer het crew forum moeten checken precies met alle nieuwigheden...![]()

JelleMees zei:Heel erg bedankt Lynx! De afbeeldingen zijn al in gebruik![]()