Archief - BATTLE: 01: Gfx-Art Wallpaper [VECTOR]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mistabeen

Legacy Member
BATTLE01
Gfx-Art Wallpaper [VECTOR]

Omschrijving
Ontwerp een wallpaper met als centraal theme "het gfx-art forum". Wat er op de wallpaper komt is geheel vrij, de wallpaper moet creativiteit uitstralen en dit forum vertegenwoordigen. De enige verplichtingen zijn dat de wallpaper de termen "Gfx-art" (of een variant hierop: gfaphics art and design, etc....) en "games.telenet" bevat.
Dit is een Vectorbattle dus het spreekt voor zich dat de inzendingen alleen Vectorwerkjes mogen zijn. 3D is toegelaten indien dit vectorbased is (basic 3d functies in illustrator, of zelf effect gecreerd)

Details
  • Formaat: 1280*1024 px
  • Vector ONLY (mag in Photoshop gedaan worden zolang het vectorbased is(pentool) (ook al is de output pixelbased))
  • 3D is toegelaten indien het vectorbased is (Illustrator generated) of het effect zelf is Gecreerd.
    [*]Bevat de termen "Gfx-art" en "games.telenet"
Tijden
  • Einde Battle: Woensdag 20uur
  • Start Votes: Woensdag 21uur
  • Einde Votes: Donderdag 21uur
Votes
  • Iedereen kan stemmen, meegedaan aan de battle of niet.
  • Bij de votes geeft iedereen zijn top 3
    nr1 = 3 pt
    nr2 = 2pt
    nr3 = 1pt
    Wie het meest aantal punten heeft wint de battle, je mag niet op jezelf voten.
  • De winnaar krijgt +3 in het klassement, 2e krijgt +2, 3e krijgt +1 (met het oog op verdere battles, een beetje compititie kan nooit kwaad

Mistabeen

Legacy Member

hier ff zitte make :) kan goe zijn da ik morgen nog iets anders probeer

Mistabeen

Legacy Member


2e inzending en hier hou ik het bij :p heb er weer veel te lang aan zitte werke -_-

Tsjernobyl

Legacy Member
ik ga eens een poging wagen. Ik ken illustrator niet, behalve het pentool van PS.
ik beloof niets.

Bolteh

Legacy Member
Osi` zei:
Ff ne vraagke, mag ik ergens een foto van het net pikken (bv ne foto van een knap meiske) en deze dan met pentool natekenen? :) Of moet het gewoon vanaf nu begonnen zijn? of met eigen foto?

Tracing van foto's mag, zolang het maar zelf gedaan is en niet door middel van tracing programma's.

Mistabeen

Legacy Member
Osi` zei:
Kzal eens zien, kheb ier photoshop kan amper iets, maar ik volg DTP in m'n school! Ma kga ies zien wak met mijn DTP truukjes eens nie kan toveren, zal vrijwel slecht zijn ma soit! =D

Ff ne vraagke, mag ik ergens een foto van het net pikken (bv ne foto van een knap meiske) en deze dan met pentool natekenen? :) Of moet het gewoon vanaf nu begonnen zijn? of met eigen foto?
ge moogt gerust een foto gebruiken als basis om van te beginne :)

Anendel

Legacy Member
niet door middel van tracing programma's? In de laatste illustrator versie zit dat ook ingebouwd...

Anendel

Legacy Member
Had ik wel door hoor.. hier mijn poging.
Had ni veel inspiratie en Illustrator is weer veel te lang geleden...
en mijn lief al weer lange tijd ni gezien, dusja, frustrated i guess :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan