Yasutoko
Legacy Member
Nr 1 : http://users.telenet.be/RO-Fixes/Pictures/telenet.jpg
Nr 2 : http://users.telenet.be/RO-Fixes/Pictures/telenet2.jpg
2de is'n werkje dat'k vlug heb laten renderen in Cinéma 4D, dan in photoshop het logo'tje dr dan bij gezet..
Al in al mss 5 minuten bezig gezeten..
( kvinnet wel geslaagt voor iemand die net Cinéma 4D gebruikt :] )
Comments please
Nr 2 : http://users.telenet.be/RO-Fixes/Pictures/telenet2.jpg
2de is'n werkje dat'k vlug heb laten renderen in Cinéma 4D, dan in photoshop het logo'tje dr dan bij gezet..
Al in al mss 5 minuten bezig gezeten..
( kvinnet wel geslaagt voor iemand die net Cinéma 4D gebruikt :] )
Comments please
