Archief - BEGINNER: Wallpaper voor Xbox 360 contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spectrious

Legacy Member
ziet er goedkoop uit (niet als belediging bedoeld hoor).
==> Filters

Massis

Legacy Member
eerste wat mij opvalt: breezerslet letterkes!!!

fgs : nooit typen in half hoofdletters half kleine letters... dan nog liever in't l33t ...


en zoals spectrious zei: filters... dat zie ik als noob zelfs :p , mr ik moet nie veel zeggen want kan zelf eig nie beter...

Stimpy

Legacy Member
wat heb je zelf gemaakt? die "vlekkenfilter" en de tekst van games.telenet?

M@ni@c

Legacy Member
...
Oké, dus het is niet bepaald één van mijn beste graphics. Maar moet ge daar zonodig allemaal mijn neus voor afbijten? Dit bewijst maar weer eens dat er op het internet een serieus gebrek aan vriendelijkheid is...

@stimpy: Alles behalve die 2 screenshots van die auto's dat ik gebruikt heb. Of moet ik die soms ook tekenen? :p

@punkrockdude: Meh. Anders zag die tekst er maar dom uit (En nu nog altijd, blijkbaar :s). En voor leet heb ik het niet zo.

@spectrious: Mja. Kben dan niet de beste graphic designer dat er bestaat (verre van...*snif*), maar ik vond het toch het proberen waard...

dresse

Legacy Member
het oogt ok, ma da is vooral te danken aan de makers van het spel most wanted... wat gij gefabriceerd hebt is idd maar 5min werk. En ge moet eerlijkheid niet gaan verwarren met onvriendelijkheid eh.
en als ge wilt dat we nog vriendelijker zijn, er is de "beginner" prefix.

fartbunny

Legacy Member
moet de rest idd wel gelijk geven dat het ietwat "cheap" overkomt.. maar heb lijk de indruk dat de community strenger geworden is ;) (niet dat da iets slechts is, verre van, maar valt me gewoon op..) Daarom dat ik de mijne nie opt forum durf te zetten :p (maar heb alleszinds geen enkele filter gebruikt :) )

M@ni@c

Legacy Member
Mja, zo kwam het toch een beetje over. Of missch is da omdak in geen al te goeie bui was daarstraks. Sorry daarvoor.

Achja, ik kon het ook maar proberen. Duurde wel iets langer dan 5 minuten. :p (Voor mij toch). Maja, als't ni goed genoeg is moet ik der mij maar bij neerleggen zeker.

Featherfoot

Legacy Member
M@ni@c zei:
Mja, zo kwam het toch een beetje over. Of missch is da omdak in geen al te goeie bui was daarstraks. Sorry daarvoor.

Achja, ik kon het ook maar proberen. Duurde wel iets langer dan 5 minuten. :p (Voor mij toch). Maja, als't ni goed genoeg is moet ik der mij maar bij neerleggen zeker.

Neen, dan moet ge het opnieuw proberen, en vragen wat er beter moet en hoe.
Blijf proberen en dan lukt het wel eens :)

Cobra11

Legacy Member
Inderdaad!

En het commentaar van deze mensen was niet onvriendelijk bedoelt he :)
Ik vind het zelf een beetje zonde van die grijse waas die erop zit en er is wat te weinig contrast, en probeer wat kleuren toe te voegen... keep trying.

dresse

Legacy Member
ik persoonlijk zou een concept proberen uit te denken los van screenshots van games en dergelijke. De meeste wallpapers datk zie is een babe of ne screenshot van een game met een paar filters erover en dan "games.telenet" eronder.
Denk is da ge het bijvoorbeeld voor ne klant maakt. dan moogde al geen screenshots of babe gebruiken zonder da ge eerst de toestemming vraagt. Dus probeer alles zelf te maken. Moddel iets, teken iets, doe moeite. Iets knap maken van scratch is nu eenmaal niet iets da op een paar minuutjes klaar is.
En als ge dan afkomt met iets dat volledig van uzelf komt, zulde al direct op vriendelijkere en opbouwende kritiek kunnen rekenen. toch allesinds van mij.

Featherfoot

Legacy Member
dresse zei:
ik persoonlijk zou een concept proberen uit te denken los van screenshots van games en dergelijke. De meeste wallpapers datk zie is een babe of ne screenshot van een game met een paar filters erover en dan "games.telenet" eronder.
Denk is da ge het bijvoorbeeld voor ne klant maakt. dan moogde al geen screenshots of babe gebruiken zonder da ge eerst de toestemming vraagt. Dus probeer alles zelf te maken. Moddel iets, teken iets, doe moeite. Iets knap maken van scratch is nu eenmaal niet iets da op een paar minuutjes klaar is.
En als ge dan afkomt met iets dat volledig van uzelf komt, zulde al direct op vriendelijkere en opbouwende kritiek kunnen rekenen. toch allesinds van mij.

Idem. Des te meer je zelf doet zorgt er ook voor dat je er meer voldoening van krijgt. En je leert natuurlijk dingen bij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan